Accepterad Panndall | Ansökan till Servervakt | QueenTiki |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2007

Vad heter du på discord? ♛Milo♛#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 14:30 - 22:00
Tisdag: 14:00 - 22:00
Onsdag: 14:50 - 22:00
Torsdag: 14:45 - 22:00
Fredag: 14:10 - 23:00 kanske lite längre
Lördag: 09:00 - 23:30
Söndag: 09:00 - 23:30

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 4 månader nästan 5

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle inte abusa och jag skulle försöka utveckla sammhället genom att svbanna eller kicka folk som t.ex. inte kan bete sig i en kö till en bilförsäljare eller någon sm kör runt och vdmar då kommer jag ju sv banna sen skicka in så människan får längre ban. Jag kommer ochså delta med att göra mitt ytersta för att få bort alla lallare vilket de är rätt många av just nu vilket är tragist eftersom de förstör för andras rp och deras scenarion. Sen om jag blir servervakt så kommer jag verkligen inte abusa för jag gör en ansökan för en anledning och dem som abusar jag tycker ba de är allmänt oskönt efter som ni tar in folk ni tycker gör en bra ansökan och ni sätter tillit i dem.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag tycker att jag har spelat på unive så pass länge att jag vill testa på någon nytt och hjälpa till på servern så mycket jag kan så den kan utvecklas ännu mer och bli bättre. Samt få bort alla ännu en gång lallare som bara försökr visst där finns inte bara lallare där finns också vdmare, rdmare, powergamare de viktiga är bara att få en sv ban på dem och sen skicka in klippet om man tycker dem fökänar längre ban vilket är ofta i dessa lägena. Jag vill också bli servervakt för jag gilalr att hjälpa folk och hjälpa till den servern jag älskar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med att göra unive en bättre plats för eftersom de händer mycket lall och halv ooc vilket jag är väldigt jäkla trött på för de bara förstör för folks sceanrion och bara rpn allämnt. och som servervakt så är jag igentligen en vanlig indevid men som bara håller koll på folk ett snäpp extra än andra för att hitta dem här felen folk gör i sin rp vilket är trisst men de är ju därför vi sv bannar och kickar dem och har en anledning till de för dem ska förstå vad dem har gjort fel för att förkäna en kick eller ban och hopaps på att dem förbättrar sig när dem kommit in i servern igen.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är en trvlig person som alltid har en anledning till de jag gör eller deltar i jag har också mycket tålamod med t.ex. folk som vägrar sluta när man säger till dem. dessutom är jag väldigt aktiv och har bra koll på reglerna vilket kan utckela mitt arbete som sv och så man inte är korrupt och bara bannar för minsta lilla .

Varför vill du bli servervakt? För jag tycker jag har spelat på unive ett tag så jag vill delta i ett snäpp större saker än att bara springa runter som medlem/krim och bara hitta på massa scenarion utan jag vill också hålla ett extra ögan på servern för att förbättra den och få bort alla som gör regel brott sen får man hoppas på att dem lärt sig något efter deras straff de dem har gjort.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sv = sv chatten /revive (id) = man återupplivar en spelare /toggleid = gör så man serv folks id över deras huvud för att slippa göra page down /kick (id) (anledning) = man sparkar ut någon ur servern men dem kan joina igen /svban (id) (anledning) = man bannar någon från servern för en anledning så dem inte kan joina igen på 60 minuter /ooc /dv man tar bort en bil men som kommer tillbaks efter restart

Är du whitelistad på serven? Ja jag är medlem på unive.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har vart bannad typ 5 gånger men alla demma bans va när jag var rätt ny på servern sp kommer inte ihåg alla, 3 var felaktiga. första var när jag frågade en kille om snabba pengar han sa att man skulle produsera vallmo och då frågade jag om man behöver wl men han sa nj så jag började hann plocka typ 70 stycken sen blev jag bannad men blev unabannad dagen efter. andra var suntförnuft men de var min vän som var ett barn ped och där var killar som sa att han skulle dö och så så jag åkte dit och han var skadad så jag tog han till sjukhuset då jag körde 100kmh men sen blev jag bannad men blev unbannad för jag hade gjort så irl om de var mitt barn. tredje var för vdm när de var min kompis som gjorde det men vihade likadana kläder så dem blandade ihop oss och råkade banna mig men blev unbannad. sista var för lall i 2 dagar där var de vi gjorde upp ett scenario där jag ramlade och sa till min kompis på securitas vad gör du sen blev jag bannad för lall men blev unbannad typ 10 min efter

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej, de gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka