Accepterad pandix | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pandix

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031906706/

Ditt Hex-ID: 11000013fdff192

Vad är din discord tagg? pandix#1268

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? oocingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde och banna mig för att jag sa i /me OOC min mic funkar inte när jag oc ina kompisar blev rånade. Men Har läst på reglerna och fattar att ni tar OOC väldigt seriöst och därför ber jag om ursäkt för att jag skrev i /me.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Dom stog och hotade mig och mina kompisar med kniv och tog våra saker men min mic funkade tydligen inte så jag valde att skriva i /me OOC min mic funkar inte bara för att dom inte skulle döda mig om jag inte pratade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nu i efterhand när jag har läst OOC reglerna tydligt förstår jag att staffs tar OOC väldigt seröst vilket jag förstår jag hade bannat mig själv om jag var i eran situation så jag förstår min ban men i min tanke just då så var jag stressad och ville inte att dom skulle döda mig så valde att skriva i /me att min mic inte funkade till rånarna vilket jag ångrar nu i efterhand.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för suntförnuft i 30 min tror jag för att jag sparkade på min kompis bil några gånger och när jag blev bannad ångrade jag mig direkt och har inte sparkat på en bil sen dess. Jag har även blivit bannad för OOCINGAME i 1 dag då jag pratade konstigt med knappar på tangent bordet å sånt och min lärdom var att tänka på vad jag säger så jag inte blir bannad för ngt så dumt igen och med det säga så är det onödigt att bli bannad för oocingame när jag bara kan förlja reglerna och köra rp så det blir roligare för mig och andra blev även bannad för suntförnuft då jag körde på gräset med min bil när min bensin var slut och orkade inte gå till bensin stationen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut inte behövt skriva i /me att min mic inte funkade. om jag hade backat tillbaka tiden så skulle jag ha bett min kompis säga ingame att jag ver hes i rösten och inte kunde prata eller så kunde jag bara ha skrivit i lokal ooc att min mic inte funkade förstår att ni tar OOC väldigt seröst men om ni ger mig en till chans kommer detta aldrig hända igen kommer alltid kolla satt min mic funkar innan jag går in i fiveM satt detta inte händer igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig använda /me eller till och med twitter till ooc även fast jag blev stressad och inte visste vad jag skulle göra i den situationen när dom rånade mig. Om ni unbannar mig och ger mig en till chans så kommer jag aalltid kolla satt min mic funkar satt detta ALDRIG händer igen förstår allt med att ni tar OOC väldigt seröst/hårt och efter min ban kommer jag aldrig använda /me på det sättet

Har du läst våra regler? Ja
 
Ditt ban överklagande har godkänts.
Men kom ihåg att du inte ska säga åt din kompis att säga nått ingame för då blir det Metagaming.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top