Accepterad Sunday | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

800

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: steam:110000154571324

Vad är din discord tagg? rhinofighterrr

Vem var det som bannade dig? CasperGforlife

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-29 222052.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att inte rpa på skador vilket jag trodde jag gjorde men min mic var mutad, men det är mitt ansvar att se till så jag kan rpa ordentlight

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte från sjukan med en moppe jag hade köpt från bilfirman ochg jag har på musik i spotify och jag åker och chillar bara sen blir jag vdmad så att jag flyger av min mopped och jag väljer att resa mig upp och skrika aj osv medans jag springer men min mic var mutad så man hörde inte, anledningen till att min mic var mutad var för att jag pratade i lur med min mamma men fortfarande så är det mitt ansvar att se till att den är på så jag kan rpa normalt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I detta fall var det 100% mitt fel att jag valde att powergaima som jag själv vet abloslut inte tolereras på servern, skulle stannat kvar och skrivit /me osv för att förbättre min rp!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ett par tidigare bans men har kört på servern ett bra tag!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa med /me samt stannat och pratat med dom som ville rpa på skadan och så hade jag kunnat prata ingame!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yess, det jag har lärt mig är att inte pwg och att stanna och prata med folk som vill rpa med en!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka