Nekad pandix | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pandix

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031906706/

Ditt Hex-ID: 11000013fdff192

Vad är din discord tagg? pandix#1268

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han bannade mig för att jag körde över gräset snabbt med bilen och förstår den bannen fullt ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte på en motor väg i sandy typ inte så mycket hände direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel eftersom att jag körde snabbt på gräset även fast det inte är så realistigt men om jag blir unbannad så kommer jag fullt ut göra mitt bästa för att göra bra RP och anstränga mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för oocingame och har lärt mig att tänka mycket på vad jag säger för att få en bättre rp upplevelse inte bara för mig men för andra med. har även blivit bannad för suntförnuft förut för att jag slog min kompis och sparkade på hans bil och har inte gjort det sen dess så det har jag lärt mig av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt köra över gräset super snabbt med bilen vilket var väldigt dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att verkligen anstränga mig i framtiden när bannen har gott ut och inte göra små/ stora misstag i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka