Accepterad Pandiste | Ban överklagan (Gunnar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pandiste

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198262703776/

Ditt Hex-ID: 11000011206d6a0

Vad är din discord tagg? Pandiste#9597

Vem var det som bannade dig? Wixzt

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom bannade mig felaktigt på dom grunderna att dom inte hade sett hela situationen och där av inte bannat mig rättvist.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och min vänn stog och tankade min bil uppe i Sandy Shores, sedan kommer det 2 killar i en Saab som frågar om vi ska med och få jobb. Vi tackar ja och kör efter saaben till sandy shores flygplats där vi sedan stannar en kort stund och dom 2 männen kliver ut ur bilen. Jag och min vänn sitter kvar i bilen då vi är osäkra på situttionen eftersom vi aldrig har snackat med dom innan. Direkt efter det kommer det en till svart/grå saab där en av dom hoppar ut och tar ut något ur hans väska. Jag han inte se va det va eftersom jag körde där ifrån direkt när jag såg att hans hand gick bakom ryggen. Därav hann han inte ens få fram det som visade sig va ett vapen innan vi var på väg därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att detta var en felaktig ban men eftersom man även måste titta utifrån andras perspektiv så kan jag se hur dom kan tycka att det är tråkigt att vi stack därifrån innan dom fick chansen att ta det hela steget längre. Jag köper helt hur dom kan tycka att det är emot Fear RP men samtidigt så stack vi innan vi ens hann se vad det var han tog upp ur väskan och därför skulle jag säga att det inte strider emot Fear RP eftersom vi inte ens såg vad det var han var på väg att ta upp. Jag tycker dessutom att råna folk utan scenarion redan där är ett fel ifrån deras sida men eftersom det inte står något om det i reglerna så kan jag inte tillägga något om det mer än att det blir sjukt tråkig rp för dom nya spelarna (Jag). Detta är enligt mig en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig varit bannad innan på en roleplay server eftersom jag alltid sköter mig och följer reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enda som hade spelat roll här är ifall vi hade sett vad han tog upp ur väskan va för något. Då hade jag alla dagar i veckan inte kört därifrån eftersom det helt klart strider emot Fear RP eftersom man ska värna om sitt liv. Men om inte ens har uppe vapnet innan vi kör därifrån så är det inte Fear RP enligt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska chilla lite mer och kanske inte ta allt för hastade beslut i en sån här situation som kan leda till ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka