Accepterad PanDaP0W | Whitelist ansökning [Ocsar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PanDaP0W

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198085557168/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? PanDaP0W#9196

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dingo Bengeli, Han är född år 2000, är relativt duktig på att tappa sitt temprament, men har ändå koll på att hålla lugnet i de flesta scenariona. Han jobbar just nu som reporter men har stora framtidsplaner då han verkligen vill komma upp i samhället och nå de flashigare bilarna. Hittils så har han varit i stan i cirka 2 dagar, han har testat på lite olika jobb, men främst försökt att få lite kontakter så att man har någon att ringa när man behöver hjälp. Dingo är väldigt vänskaplig och älskar att hitta nya vänner för att skapa en sammanhållning i stan. Han vill gärna bli vän med de flesta som visar honom respekt och medmänsklighet. Dingo har förövrigt ett stort intresse för fotboll och har dessutom framtidsplaner inom yrket polis. Hittils dock så ligger planen på riktningen pengar. Dingo tackar inte nej till lite snabba cash och följer med de han litar på. Dingo Bengeli är en person som bygger tillit hos folk för att inte bara han själv vill det, men också eftersom att han vill att andra ska tycka att han är en trevlig och "användbar" person. Dingo vill inte vara en "nobody". Han är gärna med i olika incidenter, snackar, diskuterar och engagerar sig i det mesta. Dingo må vara lite impulsiv i sina stunder då han har kommit med i ett eller annat slagsmål, han tar alltså ingen skit. Han står upp för sig själv exakt lika mycket som han står upp för sina nära vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en grabb på 18år från Stockholm. Älskar spel, vänner och att ba chilla med nya folk. Jag tycker GTA generellt e ett väldigt najs spel för att det finns saker för alla. Själv dock så har jag nyss börjat med RP, tycker det är relativt svårt och utmanande då det inte finns någon "guide" som med andra spel. Men jag gör såklart mitt bästa, och mitt mål är ju såklart att jag ska utvecklas samtidigt som min karaktär på servern utvecklas.
Just jag är väldigt aktiv vid datorn, jag är väldigt intresserad i RP och jag är också väldigt sugen på att fortsätta med detta. Mina egenskaper inom RP är väll främst att jag e väldigt seriös, jag försöker göra mitt bästa för att anpassa mina val i spelet för att representera den karaktär som jag valde att göra. Jag är utöver detta bra på att stanna i karaktären och att inte driva iväg med egna tankar som att göra saker utanför vad jag är kapabel till (Karaktären). Jag är som sagt en seriös kille med intresse för RP som är nykommet. Mitt mål utöver karaktären blir väll då att jag skulle bli bättre på RP överlag men också att man kanske kan lära sig mer genom att vara whitelistad osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna fråga är alltid svår eftersom man behöver komma på något lite extra om sig själv. Om jag måste komma på något så kanske det kan vara att jag är väldigt seriös när jag spelar, Jag hatar att "slösa" tid vilket i mina ögon är ifall man lallar runt och förstör för andra. Jag är tävlingsinriktad och har spelat många spel på hög nivå. RP är något som jag tror kan vara otroligt kul när man "bemästrar" det. Just nu så har jag spelat en stund på servern. Tycker saker och ting funkar bra. Och jag hoppas att jag kan komma med på listan för att tillföra ännu en trevlig person till servern!

Hur hittade du Multistaden? Topplistan på antal spelade FiveM servers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har i princip redan besvarat denna fråga, Hoppas att det räckte med det jag skrev innan, men jag kortfattar lite bara för att.

Jag vill ju såklart 1, bli bättre på RP.
2. Lära känna till alla knappar så man enkelt kan få mer liv i scenarion som behöver det.
3. Utöka min kunskap om FiveM, alltså hur allt e uppbyggt, hur servers funkar med olika slags kommandon och platser.
4. Jag har som inställning att alltid ha kul. Ifall allt går åt skogen och min gubbe avlider eller så, så kommer jag ba tänka att det var kul så länge det varade. Jag skulle bara göra en ny karaktär eftersom jag inte har något problem med det.
5. Jag vill verkligen bli en member i communityn FiveM då jag tycker det är otroligt kul att snacka med folk (oavsett om det är i karaktär eller inte) Och helt enkelt bara göra nya grejer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nepp, Jag har såklart loggat in på ett flertal men ingen som jag spelar på utöver denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka