Accepterad sibylla kiosk | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurka21

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? gurka21

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bertil Ohlsson 1999-01-01 så 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig trevlig snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär väkste upp i Dalarna i en liten stad utanför Borlänge, när han gick i grundskolan så ville han bli polis som många andra barn i den åldern, när har gick ut nian så valde han att försöka plugga till att bli polis och fullfölja sin dröm. Han hadde bra betyg, ett gått hjärta och hålt sig på rett sida lagen så det var inga svårigheter. Han valde att flytta från sin hem stad till unive staden för att jobba som polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig och en kreativft roll spel för båda partena

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska spela för att vinna alla senarion utan att motparten ochså ska få vinna, då blir de en roligare rp för båda praterna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de var att jag spelade på en annan server under en kväll med mina kompisar men de jag lärde mig av det är att jag ska hålla mig till unive, och i början när ja startade med rp så pratade ja lite och men de har jag lakt åt sidan jag lärde mig att prata som om ja vore personen ja spelade som

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte prata ooc altså att man inte ska snacka som om man spelar ett spel utan mer att man är karaktären i spelet, sen meta gaming man ska inte kontakta sona kompisar im ig saker på dc utan man ska ta det i spelet via en mobil till exempel

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja skriver från mobilen så stavningen kommer inte va på topp, ja försökte skriva så utförligt som möjligt

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka