Nekad Palte033 | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Palte033

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Ditt discord namn: palte0333

Ditt Hex-ID: steam:11000014c2a5fff

Vad för typ av beslut gäller det? Ban, krim varning 2

Vem/vilka tog beslutet? Slem

Varför tror du själv att beslutet togs? Om jag ska vara ärlig vet jag inte när jag tänkt efter, därför väljer jag att göra en beslutsöverklagan istället för ban överklagan.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt pga att jag blev jagad av en svart bmw som tillhör diablos. Jag stannar efter ett tag och han börjar prata med mig och frågar om jag är med dtv. Under tiden skickade jag prios och pratet fortsatte. Efter en stund så kom det några av mina bilar dit så vi stod på en rad och pratade sen började folk att försöka boxa honom och han väljer att pitta bort folk. En bil hoppar ut längre fram och skriker HOPPA UT och sköt däck. Sedan börjar vi jaga efter han i över 200km/h och jag väljer att hoppa ut för första gången för att skjuta punka på sista däcket sedan hoppar jag in och fortsätter jaga. Efter det var jag inte med i scenariot alls. Jag har alltså inte dödat någon, jag har satsat på att skjuta däck för att kunna kidnappa honom. Därav förstår jag inte varför jag fick brist på social rp 2 när jag är den som stått och pratat med han samt bara skjutit en gång mot däck. Kan förstå att jag fått brist på social rp om jag dödat han men det gjorde jag ej. Sen att jag också fick för odiskret regeln, jag valde att stanna för han jagade mig, försökte svänga in mot kanten av vägen men han valde att ställa sig till min höger, därav blev det att jag hamnade på vägen. Vad resten av spelarna gjort under scenariot kan inte jag stå för. Har följt alla regler som sagts, (inte skjuta huvud, bara däck). Har även blivit bannad för brist på social rp tidigare pga att jag inte sköt däck, därför blir detta konstigt för mig när jag gör motsatt det jag blev bannad för tidigare. Har lärt mig efter mina misstag. Hoppas du/ni förstår min syn på det hela.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mb421ZWdRWaRYbjmk?invite=cr-MSxlTzYsNTM1NzI0ODgw&v=300 sen finns det skottlogs som ni kollade på under support.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka