Accepterad LV CFX | Beslut Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LV CFX

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ditt discord namn: olle___13

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? ban

Vem/vilka tog beslutet? deklartmfe

Varför tror du själv att beslutet togs? allt börjar med att jag är på sandys flygplats. efter det så kommer det en vit gemera som jag då ser att det är lotus. och jag som är eller va med i södra så börjar jag med att jaga honom sen när jag inser att han har en mycket snabbare bil än mig så väljer jag med 1däck att börja åka lite försikigt upp på ett litet berg. efter det så hoppar dom båda ut och skjuter när dom knappt har pratat med mig och dom va döda innan på sandys flygplats så kommer dom plötsligt ihåg allting att vem jag är vilken gäng att dom har vapen asså allt dom hoppar ut skjuter sen träffar 1 av mina däck. efter det fortsätter jag då att köra upp för det här berget för att är sista utväg jag kan inte åka ner på vägen då dom kommer fortsätta att skjuta så jag väljer att köra upp på det hära berget med 2trasiga däck och 2hela däck. efter det chillar jag lite på berget för att dom ska åka iväg jag åker därefter ifrån sakta ner från berget sen åker till mitt gäng hus och byter bil hämtar skott äter mat sånna saker.

Hur är beslutet felaktigt? för att det står ingenstans i regler,forum,eller någonstans jag frågade tillome en MOD kallad korpen som säger det står ingenstans att man inte får åka på berg med 2trasiga däck och 2hela däck ingenstans

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/n1JVR8JO33jOYazrU?invite=cr-MSxENE0sNDYwODQwOTQ3&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka