Ej Antagen Palte033 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    12
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Palte033

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Ditt discordnamn: palte0333

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2003

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag passar som staff eftersom jag är väldigt aktiv på Unive och alltid strävar efter att vara opartisk. I varje ärende ser jag till att lyssna på båda sidor för att fatta rättvisa och korrekta beslut. Även om det skulle gälla en nära vän som bryter mot en regel, skulle jag ändå agera rätt. Jag är beredd att lägga ner mycket tid på staff-arbetet och vill bidra till att hålla RP-nivån hög på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det största problemet just nu är allmänna regelbrott samt fuskare och moddare, vilket tyvärr har blivit vanligare den senaste tiden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle hantera det genom att samarbeta nära med staffteamet, specca noggrant i situationer, ta hand om reports snabbt och ha god koll på logsen för att säkerställa att det är rättvist och att korrekta beslut tas.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff är det extremt viktigt att bygga ett gott rykte för servern inför spelarna. En av de viktigaste delarna i det är att alltid agera professionellt. Fatta välgrundade beslut, undvik att vara partisk och behandla alla spelare lika.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RP kommer inte vara min prioritet utan jag kommer ha fullt fokus på staffarbetet. Jag kommer vara så aktiv som möjligt och alltid försöka finnas tillgänglig. Mitt privatliv går självklart först, men jag ser till att planera min tid så att staffarbetet alltid sköts ordentligt.

Hur länge har du spelat på Unive? 31 Augusti 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Vet hur allt funkar men ej varit staff eller liknande tidigare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event hade jag nog inte passat i.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka