Inaktuell Palmen4522 | Chef-jobb ansökan [Inquisitor] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Palmen.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
119
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Lukas Palmkvist

Vad heter du på discord? Palmen4522

Ange ditt födelsedatum: 23 Oktober 2008

Hur länge har du spelat på Unive? I cirka 1,5 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har både varit bitr-chef på marja-lisas förra året. Sen avgick jag pga anledningar IG. Efter det så har jag även varit ledning på Bäckhäst ett långt tag med Olle som chef och lärde även känna Olle när vi jobbade på Marja tillsamans. Just i detta nu så är jag P/A på Inquisitor och med all denna erfarenheten som min karaktär har så tror jag att han skulle passa väldigt bra som Chef på Inquisitor då han känner alla där redan och har bra aktivitet och så vidare. Jag är också väldigt bestämd och låter inte småa grejer passera utan jag försöker ta upp det och lösa det så det blir bras för alla och jag känner även att jag kommer kunna bidra till Inquisitors utveckling i Unive staden. Som chef ska man inte bara göra som man själv tycker för att man har den makten utan som Chef ska man kunna lyssna på sinna anställda och höra vad dom tycker och så vidare ås man kan ta deras exempel och förbättringar eller funderingar och svar på eller kunna då utveckla företaget framåt. Det är bra att kunna se på en grej från olika perspektiv det kan man då göra genom att fråga dem anställda för dom kanske har en annan syn på något än vad jag har som Chef till exepel om det är någon anställd som beter sig dåligt men han eller hon visar inte det framför mig på jobbet för att jag är Chef men när de är vanliga anställda där så går det bra.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att ta in anställda som jobbar på bra som gynnar oss som företag. Så att vi kan utveckla våran billfirma uppåt så lång det går genom att ha en bra koll på ekonomin. Vi alltid har billar inne i lager som är redo till föräljning. Men en av dem viktigaste grejerna jag själv tycker som har sålt många bilar och jobbar länge inom bil branschen och även mycket med försäljning utav just bilar är att alltid ha ett proffsigt och bra kundbemötande så att vi kan få våra kunder att känna sig välkomna till oss på Inquisitor så att dem vill komma tillbaka och köpa fler bilar så vårat företag går framåt. Jag har även tänk på dem anställda att vi som jobbar där kan i framtiden ha mål som vi ska följa och när vi når det målet så kan vi ha roliga scenarion så som till exempel en afterwork eller en tävling till medborgarna som vi då kan ha möten om och diskutera.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja det skulle jag säga.

Min aktivitet kommer vara väldigt bra då jag är väldigt mycket inne på servern och spelar och även jobbar då på den tiden.

På vardagar så skulle jag kunna vara inne minst 2 timmar i alla fall men oftast mer men jag väljer även vilka dagar jag vill spela på om jag till exempel behöver plugga eller något sånt. Men det blir oftast minst runt 3 timmar på vardagarna också jag brukar hinna spela mycket även om jag behöver plugga

På helgerna så blir det mer tid inne på servern och jag jobbar även rätt så mycket under helgen med då jag tycker det både är roligt och för att man kan hjälpa staden och om jag då får vara chef så kommer jag kunna lufta företaget på ett bra sätt in i uinives framtid.

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
+rep Efter att ha varit chef och sett @Palmen4522 arbeta ser jag verkligen att han är professionell och mycket erfaren. Han är väldigt aktiv och har gjort väldigt mycket för Inquisitor och förtjänar verkligen att bli chef.

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka