Nekad palm_gang | Ansökan till Servervakt [Top G_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palm_gang

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad heter du på discord? Lokaa

Ange ditt födelsedatum 9 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar spela fiveM mer eller mindre varje dag och lägger mycket tid på det eftersom att jag tycker att det är väldigt kul går inte på någon sprort eller annat så har ganska mycket tid till att spela vardagligen, går i skolan som vanligt 5 dagar i veckan ochj slutar ganska tidigt så efter skolan brukar ja oftast dra hem o spela

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sen 2022 på unive roleplay

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) de går inte att lägga in någon bild men kan skicka till någon i pm för att de funkar it

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften som vanliga rpare att rpa som vanligt på vardagen men ser den något regelbrott som skes av en annan rpare på unive ska man ta återgärden så att servern kan bli roligare och få bättre rp, och nå så hög nivå som möjligt, och när du bannar någon ska du ha klipp på händelsen och varför du valde att banna personen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag har spelat här väldigt länge nu och har vart servervakt tidigare men blev av med den pågrund av att jag missade en behåll kontroll för att jag var i spanien, vill göra servern så rolig att rpa på som möjligt så att de blir roligt för alla som rpar på servern, me de menar jag att ja vill kunna rpa som jag gör men ser jag regelbrott som sker kommer jag ta återgärden och hjälpa folket på servern, därför vill jag bli servervakt på unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korrupiton är när du andvänder dig av dina perms för att få en fördel i ditt rpande, vilket absolut inte är okej, du ska andvända dina perms när de bör anvdändas t.e.x nån gör något regelbrott någon dörr av bugg, någon lallar eller inte betersig överhuvud taget. Så korrupiton är alltså när du andvänder du dig av dina perms när de inte bör andvändas

Nekad, utveckla frågan Förklara vad för uppgift en servervakt har? Ansök igen om en vecka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka