Accepterad PallePalm | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NOT_MLC

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450541132/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450541132/

Vad är din discord tagg? NOT_MLC#9179

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming rollspelar inte skadad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för jag inte pratade när jag låg där. Och att Jag gick när jag egentligen skulle bara skaddad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det var ju så här att jag skulle hoppa rån en bor för han var trött på livet. Så då hoppade jag och då la jag mig ner Och då gick jag åt sidan och då pratade inte polisen med mig och han bara stod där. Och då gick jag tillbaka och då kom jag på att jag skulle vara skadad så jag la mig ner igen och då vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som gjorde felet för jag hade dålig powergaming rollspelande. Men jag kan ju inte rå för att mitt spela frös och jag inte kunde svara eller prata eller i huvud taget. Och därefter vart jag då då bannad och då hoppade jag in i support och då förklara dom varför och. Jag kommer aldrig göra det mer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att rpa lite bättre och de har jag blivit bättre på denna stunden jag va ambulans. Så jag har lärt mig ganska mycket av den föra bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att följa dessa reglerna powergaming rpn. Och skulle bar legat där och inte göra något och jag skulle hoppa support och sagt att mitt spel va Fröst en stund så kunde ju inte rå för det men Det är det man får ta. Men om denna ban går bort så kommer jag aldrig mer göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska rpa bättre och på powergaming. Och inte bara gå någonstans när jag är skadad. Jag ska inte heller bara ställa mig upp direkten Och göra som det står i reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka