Accepterad Pagge | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219723049/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b11cb29

Vad är din discord tagg? pagge_1

Vem var det som bannade dig? Moezz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-11 224738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot Unives regler och överförde vapen från en karaktär till en annan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev förmedlad att jag skulle bli bannad i mitt PM. Skrev lite med Moezz och förstod vad jag hade gjort och tog konsekvenserna som kom min väg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt bann, det var rätt att banna mig. Jag bröt mot FiveM reglerna. Jag hade vapen i mitt inventory som jag gav till min andra karaktär, Moezz förklarade vad jag hade gjort och som sagt så stog jag för de jag gjorde. Det var ett aktivt val jag gjorde, dock inte så genomtänkt. Det var fel, och jag försöker få en sista chans att uppleva RP på en ordentlig nivå, utan regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har tidigare blivit bannad, de flesta av mina banns har varit felaktiga men det har även varit banns som varit korrekta. T.ex. Har fått en PWG bann tidigare när jag var ny på servern det var några år sedan men det var när jag inte RP:ade på skador. Efter bannen så läste jag reglerna lärde mig vad man ska göra, i det här fallet handlar det om att inte överföra vapen, eller overall BRYTA mot reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka till den stunden så hade jag inte begått regelbrottet, jag hade inte fört över vapnet. Jag hade avstått från att göra det. Jag ångrar att jag gjorde det, jag försökte ställa det till rätta när jag pratade med Moezz men "gjort är gjort" och det förstår jag. Men jag vill bevisa att jag kan RP:a normalt, utan att bryta mot regler på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har förstått vad jag gjorde och sett det här som en rejäl lärdom för att faktiskt följa reglerna som är satta på servern av en anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Med tanke på att moezz inte är staff längre får vi låta en mod avgöra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka