Inaktuell pabloz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pabloz

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ditt discordnamn: cevveeee

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag kommer kunna hjälpa spelare och ingame intill nästan hela tiden då jag nästan alltid är ig och rprar så skulle jag kunna använda den tiden till att hjälpa spelare som behöver hjälp

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Finns inte så mycket som inte fungerar utan det jag skulle säga är nog det att folk pwgar ganska mycket och fear rpar ganska mycket också

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att samarbeta och försöka lära spelarna att dom måste förstå att det är ett regelbrott och dom som inte förstår det blir skickade helt enkelt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att man inte är partisk och låter båda sidorna säga sina historier. och det är väldigt viktigt för mig att man agerar porfessionellt som staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? runt 6 till 7 timmar på lördagar och söndagar och vardagar runt 4 till 5 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Inte så länge just nu men har spelat på servern innan i nästan 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är beredd att jobba i alla men dom som jag har klickat i är dom som jag helst jobbar med

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka