Nekad Pablo22 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pablo22

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? hedberg_25

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rocky Larsson 46 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stygg mysig, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Rocky Larsson och är född 1979-04-05 . Han växte upp i en liten stad där livet inte alltid var lätt, men han har alltid varit en snäll och arbetsam person. Rocky vill börja om i staden och hitta ett nytt liv, kanske skaffa ett jobb inom något han gillar, Kriminalitet . Han drömmer om att kunna bygga upp ett bra liv, skaffa vänner och känna sig hemma. På sikt vill han också kanske starta ett eget företag eller hjälpa andra som haft det tufft.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med gott socialt rp och seriöst. Jag gillar att spela min roll ordentligt och respekterar andra spelare. Jag försöker alltid skapa bra situationer som både jag och andra kan ha kul med. Jag är också bra på att samarbeta och hålla mig till reglerna. Jag är här för att utveckla min karaktär och vara en del av bra RP-händelser, oavsett om det är som civil, kriminell eller något annat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan också låta den andra sidan få en chans att lyckas. Man ska spela så att det blir bra och roligt RP för alla, inte bara tänka på sig själv. Ibland kanske man förlorar eller blir gripen, men det kan ändå bli en bra och spännande situation för båda sidor.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm metagaming nlr suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Nekad
Anledning:
För få logs, In och rpa lite mer så gör vi en ny granskning!

Tillbaka