Accepterad Pabl0💯 | Ansökan till Staff [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albazy

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
11
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Aywas Al bazy

Ditt discordnamn: Albazy#9803

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Nu Àr det dax för mig att ansöka till staff pÄ denna underbara server som jag rpat pÄ under ganska mÄnga mÄnader och kan sÀga att det Àr verkligen nÄgot av det roligaste jag vet. DÀrför vÀljer jag att ta detta kliv och ansöka till helper. Som helper har man ganska mÄnga befogenheter och dem kommer att anvÀndas pÄ rÀtt sÀtt. Som staff vill jag underlÀtta för hela staffteamet och resterande spelare pÄ unive. Jag sjÀlv Àr en person som Àr mycket pÄlitlig, snÀll och omtÀnksam, och jag tycker det behövs sÄnna som mig för jag Àr en sÄn som alltid strÀver att alltid göra bÀttre ifrÄn mig och inte kolla bak pÄ mina gamla misstag. Jag Àlskar unive och vill alltid göra det till en tryggare plats samt vÀlkommna alla till servern pÄ ett bra sÀtt sÄ vi alltid visar vÄrea bra sidor sÄ de nya spelarna faktiskt fÄr motivation att bidra med denna serverns hÀrliga rp. Men för att uppnÄ det mÄste man ha ett staffteam som Àr mycket aktivt och alltid presterar, staffteamet pÄ unive Àr underbart men alla kan utvecklas pÄ sitt egna sÀtt. Som staff kommer jag alltid att vara aktiv pÄ forumet samt dc servern dÄ jag tillbringar mycket tid som icke staff att lÀsa trÄdar pÄ forumet om ja tex har trÄkigt osv. Jag försöker alltid att vara en förebild för andra mÀnniskor och hÀr pÄ unive Àr man det genom att följa regler och respektera varandra. Följer alla det sÄ kommer vÄrat coomunity vara starkt som fan. Det Àr precis det jag vill och det Àr det jag kommer försöka uppnÄ som staff att bara lojala spelare ska fÄ vara med i vÄrat communiy.

Lite information om omrÄden jag Àr kunnig inom.

-RP Ansvarig

Som rp ansvarig har man stort ansvar att ha en överblick och se till att allt i servern flyter pÄ. Den viktigaste uppgiften som en rp ansvarig har Àr att se till att allt flyter pÄ och att alla har en Àventyrlig samt social rp men ocksÄ se till att hindra all sorts regelbrott som begÄrs pÄ servern. Regelbrott sker oftast under scenarion för att den personens part av scenariot ska vinna detta Àr strikt förbjudet men ÀndÄ Àr det riktigt vanligt. Jag om jag blir rp ansvarig kommer göra allt i min makt att se till att detta inte sker alls.

-Support ansvarig
Support handlar om att hjÀlpa folk pÄ servern om de har problem med nÄgot. Jag gillar att prata med mÀnniskor dÀrmed kommer jag vara mycket aktiv inom support och hjÀlpa folk. Jag kommer inte lÄta folk sitta i vÀntrummet i en halvtimme för jag vet sjÀlv hur jobbigt det Àr. Som sagt jag kommer vara riktigt snabb med support Àrenden.

-Jobb Ansvarig

Som jobbansvarig sÄ sÄ har man vÀldigt stort ansvar inom yrken. Jag kommer vara riktigt aktiv om jag blir jobbansvarig. Jag kommer lÀsa mÄnga chef intervjuer. Jag kommer dÄ vÀlja ut folk som har mycket engenemang samt visar att de Àr hundra procent inne för detta yrke och inte bara blir chef för att ha den positionen. Man har ocksÄ mycket ansvar att se till att lagliga yrken sköts pÄ rÀtt sÀtt.

-Krim Ansvarig

Krim ansvariga har mycket ansvar att se till att den kriminella RPn sköts fint. De Àr ocksÄ ansvariga för att se till att folk inte begÄr regelbrott inom den kriminella RPn. De sköter ocksÄ gÀng och gÀngnedstÀngingar tex. De kan ocksÄ ta krim support i krim dc. De har ocksÄ ett stort ansvar att tex specca kriminella drogstÀllen eller kriminella scenarion.

-Donations ansvarig

En Donations Ansvarig har ansvaret att ta donations support och hjÀlpa ngn tex importa en bil eller köpa krim eller hjÀlpa folk köpa upp ett gÀng eller visa gÀng gÀnghus scripts. De kan göra ganska mycket och de jobet mÄste skötas fint.

Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag? Min aktivitet ser ut sÄhÀr, men den Àr som sagt inte spikad dÄ jag har familj samt lÀxor/prov

MÄndag 14.00-02-00

Tisdag 14.00-02-00

Onsdag 14.00-02-00

Torsdag 14.00-02-00

Fredag 14.00-05-00

Lördag 11.00-05-00

Söndag 11.00- 02-00

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Jag började spela pÄ unive i februari 2022. Men jag började rpa som medlem i maj/juni lite osÀker. Sedan dess har jag haft det lite upp och ner med banns osv. Men som sagt försöker jag alltid att strÀva efter att bli bÀttre och inte kolla bak.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej tyvÀr sÄ har jag ej nÄgra erfarenheter som staff men jag har tidigare varit servervakt samt kan jag mÄnga commands

/ban (id) (lÀngd) (anledning), ifall nÄgon ska bli bannad i mer Àn en timme

/v (bil namnet) /DĂ„ spawnar man fram ett fordon

/sc /En chatt dÀr staffs kan kommunicera enkelt och smidigt

/sv /en chatt dÀr servervakter kommunicerar

/m (id) /man skriver till en person privat ingame

/svban (id) (anledning) /Man bannar en person i en timme

/togglename / DĂ„ kan man se allas fivem namn

/noclip /DĂ„ blir man osynlig och kan smidigt och enkelt flyga runt

/kick (id) (anledning) / Man sparkar en person frÄn servern för en specifik anledning (personen kan ansluta igen)

/toggleid / DĂ„ kan man se allas id

/goto (id) / dÄ kan man teleportera sig smidigt till en spelare

/freeze (id) / Man fryser en spelare t.ex ifall den personen har begÄtt ett regelbrott

/bring (id) / Man kan teleportera en spelare till dig

/who (id) / DÄ kan man t.ex se ifall spelaren Àr medlem eller icke medlem

/spec / DÄ fÄr man upp en meny och dÀr kan man se alla som Àr aktuella i spelet, dÄ kan man trycka pÄ den personen för att kolla pÄ en specifik person i tredje person

/specoff / DĂ„ slutar man att specca

/tpm / Man Äker till den position dÀr man har placerat en waypoint pÄ kartan

/banoffline (hex-id) (lÀngd) (anledning) / Man bannar en person som inte Àr aktuell i spelet i just den stunden dvs inte Àr inne i servern

/unban (hex-id) / DÄ tar man bort nÄgons ban som t.ex om en ban var felaktig

/giveitem (id) / Man ger ett föremÄl till en specifik person

/setjob (id) (level) / Man ger en person ett jobb

/skin (id) / Gör sÄ att en person kan Àndra klÀderna pÄ sin karaktÀr

/dv / tar bort nÀrvarande fordon vid dig

/banhistory (hex/id / Ser personens totala ban historik

/clearchatforall / Ifall du vill ta bort alla tidigare meddelanden ingame t.ex ifall du rÄkar skriva ooc i twitter

/reportlist / dÄ fÄr man upp den fullstÀndiga report historiken

/addkey (Namnet) / dÄ fÄr du en specifik nyckel t.ex till polisstationen.

Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom allt men helst Rp, Support, Kriminell och Donation

+rep extremt mogen och driven person. Skulle jobba hÄrt och passa bra i staff teamet, hoppas jag kan se dig dÀr inom kort!

+rep Min broder, Tycker du passar som Helper

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka