Inaktuell P4TR1CK | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P4TR1CK

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Sundkvist

Vad heter du på discord? p4tr1ck_real

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill att det ska komma in mer medlemmar och slippa ha icke medlemmar i servern då de oftast jävlas för att de inte har något att förlora med det menar jag inte att jag kommer godkänna alla…

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är svin aktiv på mobilen, då jag kan se på ansökningar via mobilen kan jag läsa och godkänna dem eller neka dem

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Men en trevlig och snäll röst och man ska aldrig ta sin ilska mot folk som man träffar. Om man är sur får man ta det på sig själv och inte på någon annan

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Genom att inte släppa förbi dem som har dålig ansökan därför att det troligtvis kommer leda till att han lallar då han får medlem… Så att inte alla får medlem men ändå så att vi har spelare som det är just nu.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska visa att de är värda att köra på server, ansökningen ska vara bra och utvecklande. Även att han/hon som gör ansökningen ska inte spela på någon annan server

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att inte släppa in dem som har dåliga ansökningar därför att via mitt perspektiv känns det som att ifall jag släpper in en dåliga spelare så känner jag att det typ är mitt fel om du fattar vad jag menar med det

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar är jag inte inne på servern men alltid inne på mobilen och kan ta medlemskaps ansökningar vis mobilen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag spelar bara på helgerna så jag har mycket tid för att vara medlemskaps ansvarig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka