Accepterad P4NDA | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P4NDA

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pppp4nda/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? P4NDA#0001

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Bobo
Ahmed Bobo är 32 år och ensam
Ahmed Bobo har en grund i Afrika men är född i Sverige
Han har lärt sig prata Svenska genom Youtube, internet osv. Det Ahmed vill göra är att lära känna andra och försöka ha ett bra liv i Unive. Som person hjälper Ahmed alla om han kan. Ahmed har alltid trott att om man hjälper andra så får man alltid ett bra liv. Hans intressen kommer från hans pappa. Ahmed gillar bilar lika mycket som hans pappa gjorde, han älskar verkligen det. I slutet av dagen är Ahmed ganska nöjd med sitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag just ska bli whitelistad, jag känner att jag kan hjälpa de som roleplayar i vissa scenarion med hjälp av det jag vet om rp. Jag tycker att rp är väldigt seriöst och att folk ska följa reglerna. Jag kommer att försöka hjälpa folk att utvecklas inom rp världen och bli bättre på att roleplaya.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna använda hela rp världen och alla funktioner så att jag verkligen känner att det är rp. Jag vill gå med i whitelist för att jag känner att jag vill ta roleplay seriöst.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom fiveM. Det som jag letade efter var en Svensk seriös roleplay server, vilket jag hitta :).

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hjälpa andra och mig själv att utvecklas irl samt ingame i rp världen vilket jag tror går. Jag vill träffa nya vänner och lära känna alla på Unive.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Om det handlar om roleplay servrar så nej, jag spelar inte på någon annan roleplay server förutom Unive just nu. Annars spelar jag på några andra servrar som inte är roleplay.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka