Nekad p1quee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p1quee

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/p1qu3e/

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? .adel392

Vem var det som bannade dig? avve

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban2.pngban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? började med att avve kallade mig downie i generella chatten så jag svarade honom med "vad" sen gav han mig en timeout i 1 vecka, svarade honom i pm med "du e största snorungen" då jag somsagt kännt honom ett tag. resten kan du se i bilden över, sen svarade han i pm "ska jag planna dig" och jag svarade honom med "planna mig?" för jag förstog inte vad han menaede, sen blev han arg på mig och banande mig från discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inte mina montages.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Discorden va väll inte felaktig förstog dock inte varför jag blev bannad dock, fivem servern har jag inte ens lagt upp något montage

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lite olika bans, har lärt mig av dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har inte lagt upp något montage så vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej, blev bannad av discorden för jag inte förstog vad avve menade

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka