Accepterad p1quee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p1quee

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/300nia/

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? .adel392

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: aaa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad tidigare och nu unbannad, för det finns en kanal som heter Adel med mina gamla montages uppe. Savage bannade mig för det finns montages där uppe men kanalen är ej min och kan inte göra något åt saken. Nu ångrar jag att jag la upp dessa montages från första början.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det började såhär, jag hade blivit unbannad av Philip och blev ju såklart glad. Efter jag hade sätt att jag vart unbannad gick jag in på unive men kom inte riktigt in såg att jag hade blivit bannad igen av savage för "montage". Jag väljer att skriva till savage och fråga vad det handlar om, han skickar en bild på ett montage som ligger uppe, och ja det va mina klipps men ej min kanal. Jag förklarar det hela för savage efter jag själv förstått vad som hänt han förstår och kollar in på det och väljer sen att unbanna mig. Jag väljer att köpa krim och rpa med mina vänner men bara några få timmar senare blir jag pbannad igen av philip, jag skriver med philip och försöker förklara för honom vad som skett men han säger att han inte kan göra något åt saken. Som jag faktiskt förstår, det är ju somsagt mina klipps och där får jag skylla mig själv. Jag skulle bara vilja be om en ny chans då jag hört från mina vänner att unive verkar gå in till en ny och bättre inrikting med mindre abuse vapen bilar osv. Skulle inte vilja missa dethär och ber om en ny chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig lite 50/50. Som jag skrev över, mina klipps låg uppe på youtube men ej min kanal Savage förstog vad som hade hänt och unbannade första gången

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för lite allt möjligt, flesta från när jag va ny till fivem. Sen lite andra när jag gjort grövre fel. Har lärt mig av dessa bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig ens gjort ett montage från första början, ärligt talat är jag osäker varför jag ens gjort ett montage från första början. Jag kände mig väll "cool" att jag hade ett sliskigt p12 montage uppe.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, onödig sak att ens klippa när man skjuter. Förstår inte ens varför jag gjorde det kände mig väll cool att kunna göra ett "montage"..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, har tyvärr ingen bild på banmedelandet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka