Nekad P1loten | Ansökan till Servervakt [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P1loten

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? realp1loten

Vad är ditt Hex:ID 110000136e1ac73

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består av tisdag och torsdag handbolls träning, skola alla dagar i veckan. Jag spelar 6-10 timmar på vardaglig dag, spelade tillsammans 100 timmar på bara kort tid inne på Unive!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive roleplay mycket innan samt bärt kriminell rollen. Då ungefär ca 2 år nu tillsammans - inräknat med innan också (tidigare).

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Typ 30 tidigare bans. OBS! Mer än hälften av dessa bans är gjorda utav min lillebrorsa, han spelade mycket innan på unive. Han lallade väldigt mycket och var inte så ung.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till så att communityt och rpt har för nivå och ser till att ta återgärder eller varna ifall den inte är på topp, den kan alltid förbättras, om man säger. Tex ser en sv nån powergaima, då kan den hoppa support eller bara sv banna direkt o sedan be en staff höja bannen. OBS, den kan ju bara banna ifall det är grov grov pgm, annars liksom kan man också ge grov varning ifall den är liten pgm.

Allmäna platser:
Servervakter rpar ju oftast och dem letar ju direkt inte utan problem utan tex som det låter. Dem ska se till så att rpn har en bra grundnivå och kanske skriva i ooc att den ska höjas lite.

Extra:
Servervakt är man för att underlätta staffsen arbete också.
T.e.x, Vi säger att det är 300 personer inne på servern och högtryck, då underlättas det för staffsen o banna enklare för att dem redan är sv bannade eller så får dem rena bevis och bara kan banna liksom.

Jag som är så aktiv kommer styra upp detta lallandes.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har unika erfarenheter av rp och där kommer jag att se till att allmänna platser när jag rpar där att det är ordning och reda. Jag lägger all min energi på Unive och därför vill jag på det här sättet stärka Unives community genom att då hålla ordning på rpn i dem platser jag befinner vid.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo, Korruption inom yrke innebär att man tex jobbar på mekonomen. Då liksom jobbar man ej och har bara jobbet för att kunna laga. Det är nolltolerans på servern och det är ju grov suntförnuft och grov korrupttion. Då man säger att man abusar sina behörigheter.

Abuse av sv perms och staff perms:
Tex att man är i senario och sedan vill man bara vinna, då kan du skriva tex /kill, /slay eller /die, vet ej vilken, alla fall. Man dödar igenom sina sv perms och sedan bara fejk skjuter, Grov failrp och grov abuse av sin behörigheter av perms.

Tex att man revvar i fel tillfälle och abusar via det, ressar i senario o vidare, NOLLTOLERANS

EXTRA AV ALLT:

Jag ska hitta alla lallare på servern o får bort dem, jag ska hitta alla som gör regelbrott och jag ska hitta alla som abusar eller gör korruption. Jag kommer sköta detta galant, (ifall jag får en chans). ::))

Meningen är inte att du ska gå runt o söka efter problem spelare, utan du rpar som vanligt så du är medveten om de!

Nekad.

Anledning: Du är Orange spelare

Du får ansöka igen om när du är grön spelare.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka