Nekad pär johansson | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pär johansson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132803027/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam waldman

Vad är ditt discord namn? ADUUUM_ #1072

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. min karktär heter pär johansson och är 22 år, i pärs barndom dog hans föräldrar i kriget mot turkiet, så pär behövde försörja sig själv. Pär gick med i ett gäng som höll på med droger och hade pistoler när pär var 18 år. Han förstörde sin hälsa. Pär mådde jätte dåligt för han hade inga pengar och inget jobb. Pär älskare att hålla på med bilar och hans mål är att jobba på ekonomen eller falck för han vill hjälpa till med bilar och göra andra glada. Pär gillade att köra fotboll med sina kompisar när han var liten. bilar gjorde så att pär slutade med droger när pär var på en bilträff insåg han att det där var hans liv. När pär var liten hade han en katt som hette Bosse och Pär älskade verkligen Bosse för när pär kom hem efter har varit med sinna komisar så låg alltid bosse i hans säng och väntade på pär. Idag har pär en saab och jobbar som reporter. Pärs liv rullar på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker det är en väldig bra server och vill höja min RP. och ha en roliga stund med andra som spelar på unive. har flera vänner som är medlemmar på unive så hade varit roligt att bli medlem på en server som så många är aktiva i och många roliga folk med ett bra RP tillför även glädje och bra RP till server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Dem har ett bra community, har gjort världen så det är som en riktig stad och det är många som spelar.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive på twitch och youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på RP att få mer erfaranhet av det och skapa mycket scenarion. Jag har alltid såklart som mål att bli bättre på rollspela. Senare så vill jag kunna ge MIN erfaranhet till andra folk tex. polare eller andra folk i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att få bättre rp och börja jobba på meco eller falck. göra andra glada och lära känna mer folk

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive. tack till dig som läst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka