Accepterad Glidmedel | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glidmedel

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo johansson

Vad är ditt discord namn? localmethhead

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? JA

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pär Andersson född 1987

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, ledare, underhållande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Under många år var han fabrikschef på en chokladfabrik, där han ledde produktionen och nspirerade sina medarbetare med sitt engagemang för kvalitet och arbetsglädje. Med en bakgrund inom personal coaching och ett livslångt intresse choklad , blev han snabbt en nyckelperson i företagets framgång. Nu blickar Pär framåt. Efter att ha lämnat fabriksgolvet bakom sig planerar han att njuta av sin pension och fortsätta älska sin choklad. Det pär anser vara hans livsmål är att sätta svensk choklad på världskartan. Här i staden under sin pansion, vill han njuta av att ge tillbaka till samhället och kanske byta karriärspår, något pär njutit av förr i tiden när han var sig ung var han bilmekaniker hemma hos sin pappa, då pärs pappa alltid velat att han skulle bli mekaniker vill han ge sin pappa den respekt efter hans bortgång och visa vad han går för inom den branschen med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag brinner för rollspel och strävar alltid efter att bidra med engagerande och realistiska scenarier. Jag skapar genomtänkta karaktärer med bakgrund, mål och personlighet, och jag spelar alltid konsekvent utifrån deras perspektiv. Jag respekterar serverns regler, samarbetar med andra spelare och fokuserar på att lyfta helhetsupplevelsen för alla inblandade. Mitt mål är att inte bara spela

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du spelar en kriminell och blir stoppad av polisen, kanske du väljer att inte bara fly varje gång – utan istället samarbeta med scenariot så att en bra arrest, förhör eller rättegång kan uppstå, vilket gynnar båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, under en tid då jag var väldigt osäker och omogen i mig själv och spelade för bekräftelse av mina vänner som gilla förstöra, nu har jag gjort mig av med dessa vänner och är mig själv igen, och jag har lärt mig att respektera där jag spelar och människor som är med

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM= vechile death match, att köra på folk utan sammanhang RDM= skada någon utan sammanhang felaktigt. new life rule= glömma bort saker efter man dött

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar rollspel och tycker det är kul att komma på egna karaktärer med en bakgrund och personlighet. Jag försöker alltid spela seriöst och följa reglerna, och jag spelar inte bara för att vinna utan också för att det ska bli roligt för alla

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Framtida planer tack!

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Framtida planer tack!

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
klar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka