Accepterad OzzyOlofsson | Medlem ansökning [t1xxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OzzyOlofsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ozzy Olofsson

Vad är ditt discord namn? Ozzy Olofsson

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2003

Berätta om din karaktär. Ozkar växte upp i en hård familj med en pappa som sålde bilar och mamman som var bortgången. Som liten så var Ozkar ofta med sin pappa och jobbade med bilarna, han meckade och servade.
Ozkar största intresse för tiden var då bilar.
Efter några år av jobbet med bilar så hade hans pappa tappat intresse och gjorde flertal misstag på bilarna. Han startade bilen och "bang" där började bilen brinna. Brandmän kom men kunde inte rädda bilen eller Ozkar pappa.
Ozkar blev förkrossad och fick flytta till sin mormor.
Efter flertal år så började Ozkar läka från incidenten och höll fortfarande på med bilar men han märkte snabbt att intresset för att rädda folk som brandman växte då de inte kunde rädda hans pappa.
Ozkar ville ge folk säkerhet och trygghet.
Ozkar började träna gym och andra krav för att bli brandman.
Efter några månader så kom han in på skolan och började plugga till brandman.
I detta läget är Ozkar 20 år.
Nu när allt gick så bra så skulle givetvis något gå fel.
Ozkar mormor var sjuk i cancer och kunde bara få en behandling i Unive staden.
Ozkar var därför tvungen att flytta och på grund av att behandlingen inte var gratis så var prion att kunna få pengar till mormors behandling.
Ozkar älskar sin mormor och kommer göra vad som helst för att få in pengarna.
Nu börjar Ozkar resa i Unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med trygg och seriös rp. Jag kommer även hjälpa andra med att utveckla sin rp.
Min rp kommer även vara väldigt social och seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda parterna har roligt och inte spela för min egna vinst.
Exempel: Jag blir rånad och person ber mig ta upp händerna, då kan jag inte springa ifrån eller möjligtvis skjuta från ingen stans utan man måste spela scenariot så det blir kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Det finns flertal. Inom gäng: Stormning = Gängbilarnas syfte är att visa upp gängets kultur och status i staden och får inte användas som syfte att vinna scenarion genom t.ex. hastighet eller kraft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte gjort om min karaktär sedan min tidigare ansökan utan bara ändrat mitt namn. Jag har skådespelat lite irl så jag kan hantera scenarion som kommer från ingenstans och jag kan RP. Annars har jag inte så mycket utan jag hoppas bara ni har en fin dag och godkänner Ozkar till Unive. :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka