Nekad OzzyOlofsson | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OzzyOlofsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ozzy Olofsson

Vad är ditt discord namn? Ozzy Olofsson

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2003

Berätta om din karaktär. Ozzy Olofsson växte upp i en hård familj med en pappa som sålde bilar och mamman som var bortgången. Som liten så var Ozzy ofta med sin pappa och jobbade med bilarna, han meckade och servade.
Ozzys största intresse för tiden var då bilar.
Efter några år av jobbet med bilar så hade hans pappa tappat intresse och gjorde flertal misstag på bilarna. Han startade bilen och "bang" där började bilen brinna. Brandmän kom men kunde inte rädda bilen eller Ozzys pappa.
Ozzy blev förkrossad och fick flytta till sin mormor.
Efter flertal år så började Ozzy läka från incidenten och höll fortfarande på med bilar men han märkte snabbt att intresset för att rädda folk som brandman växte då de inte kunde rädda hans pappa.
Ozzy ville ge folk säkerhet och trygghet.
Ozzy började träna gym och andra krav för att bli brandman.
Efter några månader så kom han in på skolan och började plugga till brandman.
I detta läget är Ozzy 20 år.
Nu när allt gick så bra så skulle givetvis något gå fel.
Ozzys mormor var sjuk i cancer och kunde bara få en behandling i Unive staden.
Ozzy var därför tvungen att flytta och på grund av att behandlingen inte var gratis så var prion att kunna få pengar till mormors behandling.
Ozzy älskar sin mormor och kommer göra vad som helst för att få in pengarna.
Nu börjar Ozzys resa i Unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket god rp då jag har spelat mycket rp och skådespelar lite irl.
Jag kan bidra med seriös rp och hjälpa andra folk som möjligtvis har svårt för rp.
Jag har spelat på flertal servrar och letar nu en ny då de andra servrarna har dött lite grann och inte lika seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att om jag blir hållen av typ en polis eller liknande så ska jag spela i deras part då det blir roligare för båda.
Kort: Om ett scenario är att man förlorar så ska man spela som det och inte göra grejer som blir att jag vinner från ingenstans.
Exempel: En person kommer och håller pistol mot mig, ber mig ta upp händer och ge pengar. Då ska du göra de dem säger och INTE slå dem eller liknande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Det finns flertal. Inom gäng: Stormning = Gängbilarnas syfte är att visa upp gängets kultur och status i staden och får inte användas som syfte att vinna scenarion genom t.ex. hastighet eller kraft. Finns givetvis fler som jag skriver hoppas bara de kommer med i denna långa text: Respekt, Toxicitet, Reklam, Krim, Sälja saker ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? På grund av att jag kör lite skådespel irl så vet jag att jag har kunskap inom rp

Nekad.
Anledning:
Karaktär namn samma som verkligheten vilket överskrider reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka