Accepterad Ozzy0808 | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ozzy0808

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ozzy

Vad är ditt discord namn? Ozzy#9041

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Wilsson och är 26 år. Då mina föräldrar har jobbat mycket utomlands så har vi flyttat en hel del så när jag hade gått klart skolan var det skönt att skaffa ett eget hem, ha en fast bas och det känns som jag aldrig vill flytta igen. Jag har sedan jag varit liten velat bli antingen läkare eller polis. Vi har många poliser i släkten och min oroliga mamma har aldrig varit förtjust i tanken att jag också ska bli polis så nu lutar det mer åt att jag kommer jobba inom sjukvården. När jag inte hänger med mina kompisar eller kollar in snygga och snabba bilar så gillar jag att träna och då främst fotboll. Jag spelar inte aktivt i ett lag längre men vi är ett gäng som drar ihop lite matcher ibland. Som person är jag glad och positiv och de flesta beskriver mig som hjälpsam.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas kunna bidra med positiv energi och beroende på vad jag kommer jobba med så är jag lojal och hoppas att bli bra vänner med mina kollegor. Jag har stor fantasi och hoppas därför kunna göra rollspelet både realistiskt och roligt. Jag är diplomatisk och tycker det är viktigt med rättvisa i samhället, det tror jag också är bra egenskap i detta spel. Jag tycker det är kul när man är många som umgås/spelar så jag tror jag kommer vara omtyckt i de team kan eventuellt kommer att tillhöra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är väl att man ska tänka på att även motspelaren ska ha kul. Att man ska vara mot andra som man vill bli bemött själv.

Hur hittade du Unive? Via en kompis som har tjatat att jag ska kolla in Unive. Nu har jag gjort det och det verkar coolt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka