Nekad Shyozzy | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shyozzy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? ittz.ozzy

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ozzy Stake 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ozzy Stake är en person som är uppväxt i malmö. Han hade ett job där han inte känade mycket pengar (3 tusen/mån). Han ville bli som hans pappa, äga ett företag och tjäna mcyket pengar. Men han hade inte en uppväxt. Han bodde ensam med sin mamma. Men nu har Ozzy flyttat till unive och försöka skaffa ett nytt liv. Han var arbetslös i den nya staden. En dag så fick han en erbjudande av att sälja droger. Kommer han göra det vet han inte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra ett bra rp och ett välutvecklade senario. Ha roliga senarion med andra personer som vänner. I varje senario kommer jag ha sunt förnuft. Jag lallar inte.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda o senarion ska ha roligt, till exempel om jag gör ett rån så ska jag inte bara skjuta polisen men göra senariot roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, till exempel RDM, metagaming och copbait.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag vill inte berätta något. Tack.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka