Accepterad Ozzy0808 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ozzy0808

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123540683/

Ditt Hex-ID: 110000131da94cf

Vad är din discord tagg? Ozzy#9041

Vem var det som bannade dig? Pongyman#8884

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-06-28_232611053.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig för att jag combat loggade, de dom gjorde var helt rätt, under situationen ville jag inte vara ingame medans jag var i support men nu när jag ser tillbaka på det hela så var det ju c logg vilket jag inte tänkte på under scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att en person i spelet hade slagit mig och då skulle jag slå tillbaka, då sprang personen som slog mig iväg och jag jagade honom. Seden så slog jag han jag jagade men så råkade jag träffa en annan person bakom honom. Efter personen bakom blev träffa så sätter han på en polis väst och börjar arrestera mig, även fast jag råkade slå han. Efter det så sökte han igenom mig och tog två av mina saker som jag hade på mig, det var en glock och en kniv. Jag trodde att man inte kunde ta saker man hade i slott 6, men det kunde man tydligen. Då skrev jag i ooc "Hur tog du mina saker i min slott 6" och "Får man ta saker i slott 6". Men han skrev att han inte visste vad det var. Sedan så skulle dom ta in mig i deras polisbil men då så gick jag /spawnmenu (som var väldigt dumt) för att hoppa in i support och fråga om man fick göra det polisen precis gjorde, och det var inte menat att c logga eftersom att jag skulle fråga supporten om man fick göra så. Men då blev jag perma bannad för c logg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att dom såg på det som c logg även om det inte var menat som det från min sida men jag respekterar deras beslut att banna mig. Men jag inte vill snacka i support när jag var ingame vilket nu i efterhand är helt självklart att man gör det efter ett scenario, det beslutet jag tog var riktigt dumt och kommer aldrig att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för min röst och f6 abuse som var väldigt dumt och det har jag lärt mig mycket av och inte gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha väntat tills scenariot var slut och efter det skulle jag ha hoppat support, jag tycker att det jag gjorde var väldigt dumt och kommer aldrig göra det igen utan istället ta saker jag undrar efter ett scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte under några omständigheter gå spawnmenu i ett scenario utan alltid fixa eller fråga om saker efter scenariot för att rpn ska bli så bra och realistisk möjligt vilket jag alltid kommer att tänka på när jag spelar om jag blir accepterad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka