Nekad bossebre | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossebre

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387936066/

Ditt Hex-ID: steam:110000155188542

Vad är din discord tagg? 3ddielele

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-08 144036.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev till en början bannad för c-logg och 100k or die vilket jag delvis förstår för det räknas som c logg att inte vänta ut 1 time men eftersom jag behövde gå upp tifigt dagen efter kände jag att jag behövde vilket jag förstyå att man ska få åtgärder för, jag blev ävern bannad för fusk här vilket jag verkligen inte fattar då det var ett helt vanligt skott scenario och jag för det första fuskade inte och för det andra blev jag dödad av en grabb på flanken om jag inte minns fel vilket jag förmodligen inte blivit ex med esp. Efter denna bannen gjorde jag och min andra kompis ett montage vilket jag vert är omogety men jag tycktre i stunden att det var lite kul och jag var irriterad över att jag blev bannad. Montaget är nertaget eftersom det är lite pinsamt men eftersom CABISH som jag gjorde det med använde någon sort esp och använde dom bilderna till introt fick även jag ban för fusk när toris ändrade min ban vilket jag änså kan förstå då det inte riktigt går

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För ungefär 7-8 månader sedan gled runt med mina vänner från syrianska och sedan började folk jaga oss och skjuta och då eftersom att jag hade vapen så började jag skjuta tillbaka i självförsvar. Under scenariot gled jag runt med sopgubbe kläder eftersom att jag inte hadde tänk att jag skulle skotta. Dessa köläderna tolkade han dock som 100k or die kläder och sedan fick jag även skit för jag sköt med gäng som jag inte är med men det är ju klart tt man gör om någon skjuter på en när man är med sina vänner. Scenariot slutade med att jag dog och när alla hade åkt och scenariot var över loggade jag eftersom att klockan var 02:40 och jag behövde dra då jag skulle upp vid 8.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde montage och om min loggning tolkas som c logg står jag helt för det så den stämmer delvis men den delen med att jag fuskade är helt fel och dern bygger på noll bevis, jag hade inget antichest som ens reportatr mig utan en ren gissning från den första staffen. Bannen är alltså delvis rätt men fusket som är den största delen är helt felaktigt och jag lovar att alldrig c logga igen om jag får en till chans och absolut inte lägga ut montage vilket jag fröhopnings vis ocksdå bevisat genom att tving min vän CABISH att ta ner vårat montagfe då det är lite pinsamt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad en gång för att jag lallade utanför sjukan vilket jag lärde mig att tänka innan jag gör och tänk lågiskt i varje scenario då det är jätte sunt förnuft att slåss på en almän platts där polisen kan komma när som helst och arestera mig. En annan gång blev jag bannad för att lagade en bil utan att göra lagnings rp vilekt var dumt för att oavsett om ingen ser så kan man i verkligheten inte bara titta på en motor så att den lagas så efter det utvecklade jag min lagnings rp väldigt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha stannat kvar i 40 min ish för att sedan kunna bli 12 timmad istälet för att logga, absolut inte lagt ut montage pga frustration utan vara mer mogen och acceptera läget ock istället försöka lösa det då montage inte löser några problerm utan bara försämrar dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har mognat till och insett att montage och c logg är helt fel och kommer alldrig göra om det om jag kan få en till chans. Fúsk delen kan jag inte göra mycket åt men om det finns något för mig att göra kanske bevisa att det inte var jag på något sätt är jag villig att göra det! Efter min tid på servern vet jag hur mycket man själv hatar när folk böjer på reglerna eller inte följer dem så det kommerjag alldrig igen göra då det är helt onödigt att tex c logga för att behålla sitt vapen istället för att göra ett större scenario där fler till exempel polisewr och ambulans personalo blir inbalandade. Tack för att du läst min överklagan och jag vill verkligen förmedla att jag är ledsen för det jag gjort men att jag inte skulla göra om det och verkligen vet hur man egentligen ska rpa!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Jimmie
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka