Accepterad ozzy | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy

Icke Medlem
Meddelanden
581
Reaction score
59
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Real5Star/

Ditt Hex-ID: 11000011a505e59 (Hex)

Vad är din discord tagg? ozzy#6400

Vem var det som bannade dig? Jackz

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står bara lall.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi slogs mot varann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att vi stog på ett slags berg men än väg och sedan så spannar vi på ett hus och där ska jag laga och blir slagen av min polare så jag säger vad gör du och slår tillbaks. Därefter när vi står så slår han mig igen och när jag står vid kanten blir jag slagen ännu en gång och när jag väll ska slå tillbaks sista så ramlar jag ner en bit och sedan blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var rätt då det blev lite lalligt dock skumt enligt mig hur bara jag åker på bannen och inte min kompis. Men tycker även att man kan skriva en pm ingame och fråga vad vi håller på med och sedan om det fortsätter. Tycker inte att jag skulle få ban för 2 slag. Utan skriv istället till mig att höja rp nivån eller att vi ska sluta skriva. Onödigt med en ban tycker jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg, Ett bra tag sedan jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Att om han slår mig att vara en större person och inte slå tillbaks så hela skiten blir lalligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att inte slå tillbaks utan säga till han att bete sig även fast han inte skulle lyssnat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka