Nekad ozzy | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy

Icke Medlem
Meddelanden
581
Reaction score
59
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Real5Star/

Ditt Hex-ID: 11000011a505e59 (Hex)

Vad är din discord tagg? ozzy#6400

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? Klacksko

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag har fått en klackesko i huvudet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bytte server i ett par dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag satt i call med en massa kompisar. Därefter så pratade dom om att byta och ville att jag verkligen skulle med vilket jag i första hand inte ville men tillslut när dom övertala mig så gick jag med på det men var väldigt osäker på mitt beslut och slutade med att jag blev blackad här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var ju såklart helt rätt då det finns regler på att man inte ska spela på andra servrar och ser inget fel staffen gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av dom och det var ett långt tag sedan det var en ban förutom denna då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stått fast vid mitt beslut och inte ge mig om folk säger saker till mig jag ska göra. Utan stå fast vid att jag inte ville byta för nu får jag mina konsekvenser. Jag ska dock inte skylla allt ifrån mig och det var ändå jag i slutändan som tog beslutet vilket jag ångrar så extremt mycket i nuläget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, För den tiden jag var borta hos Unive så märkte jag att det verkligen är Unive jag vill spela på och ingen annan. Jag själv känner nu i efterhand att det är bara Unive jag vill lira så på ett sätt var det lite bra men i ett negativt syfte då jag insåg när jag var borta att det faktiskt är Unive som är rätt för mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yessir

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka