Accepterad mario12345 | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mario12345

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199820369412/

Ditt Hex-ID: steam:11000016edeee04

Vad är din discord tagg? Mario.990

Vem var det som bannade dig? zyphe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 192638.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till denna ban var för att jag satt i en bill och sedan krockade med en annan bil. Det jag gjorde fel var att bara några sekunder efter krocken så hoppar jag ut medans de riktar mot våran bil och jag börjar skjuta mot de. Detta var grov fear och powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle byta bil i sandy, och sedan kollade vi bakom oss och där såg vi en orange dmg bil som jagar oss. Mocambique och dmg är trots allt oppositioner. Hur som helts, Vi försöker göra en u turn mitt på motorvägen men plötsligt kommer det en bil rakt in i vår bil i ca 300 km/h. Vi hamnade i en rejäl krock och vår bil slutade fungera. Dmg går ut och riktar mot oss och det jag gör fel är att bara nån sekund efter krocken hoppar jag ur bilen medans de riktar och skjuter ned alla tre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban. Jag försänar denna ban och mycket mer. Egentligen ska det vara indraget krim och kanske värre. Eftersom min ban historik var bra och att jag är ganska ny till kriminaliteten så var zyphe snäll och gav mig en varning och 7 dagars ban, det uppskattar jag. Jag kommer att göra mitt bästa att följa reglerna och detta kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det var en väldigt väldigt väldigt mild ban alltså 1 timme. Jag skjöt polisen när det inte riktigt var sissta utvägen och jag försökte verkligen följa reglerna men jag var helt borta och bara hoppade ut, men det kommer ej hända igen och jag är extremt ledsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efter krocken så skulle jag först rpa på skadorna för att det är viktigt att göra det så realistisk som möjligt. Sedan när de riktade så borde jag gå ut från bilen ta bort vapnet och ta upp händerna för att om någpn riktar mot mig och man gör som jag gjorde så värnar jag inte om mitt liv vilket är fel. Jag ska bli kidnappad betala ur mig och fortsätta rpa på rätt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig extremt mycket, jag har tänkt efter att det inte är värt att bryta mot reglerna för att om man gör det så finns det konsekvenser. Istället ska man ha en riktigt hög nivån på rpn och följa och respektera unive roleplay regler så att du kan fortsätta spela utan problem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår. Jag vill bara be om ursäkt en sissta gång och jag kommer att höja min rp nivå och du kommer aldrig se mig göra något fel igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka