Accepterad Ove Sundberggg | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bvcffcgth

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
391
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073807456/

Ditt Hex-ID: 1100001425f4c60

Vad är din discord tagg? Grötish#9172

Vem var det som bannade dig? Scott s

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-17 155153.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, han valde att banna mig pågrund av lallet jag gjorde inne på gsp. Han bannade mig också pga av att jag använde mig av en emote som heter ligg ner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag och min polare skulle rpa lite på gsp. Vi hade skrivit ut flertal gånger att vi har öppet. Jag vet inte riktigt vad vi tänkte men vi valde och slåss lite grann av någon anledning som jag tycker var väldigt dumt samt som jag ångrar. Jag använde också ¨ligg ner¨emoten någon gång medans-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, scott s gjorde helt rätt och banna mig, grejen är att jag inte kunde bete mig och inte hålla en bra rp nivå. Vi skulle ståt där och pratat och haft det socialt och visa den sidan istället för något lall.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag läser på regler samt tänker på suntförnuft ingame :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo, det jag skulle gjort annorlunda är ju hundra % att inte slåss alls. Vi kunde istället tex stått och gjort pizzor eller ba snackat och varit sociala. Jag jag skulle inte slått ett ända slag alls, förjävligt dumt av mig att göra på det viset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, jag kommer aldrig lalla igen, samt så kommer jag visa bättre social rp och inte slåss. Jag ångrar mig rejält och skulle vilja ha en till chans och bättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka