Accepterad ostkorken | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ostkorken

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? ostkrokspojken#0778

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne så ofta jag kan. Brukar oftast vara efter skolan i ett par timmar, kan variera beroende på hur mycket plugg och prov som är på gång! På helger brukar det vara minst 2 - 3 timmar. Nu när sommaren närmar sig så kommer aktiviteten bli högre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i drygt ett halvår.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/926171147559665735/1107071073146650766/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Underlätta arbetet för staffs och rensa servern på personer som ej bör vara där! Exempel kan vara någon som VDM:ar på piren, kanske sent på kvällen eller tidigt på morgonen där inte lika många staffs är inne på servern. Då kan en servervakt göra en kort ban på personen och sedan ta hjälp av en staff för att förlänga den till lämplig tid. Servervakter är också hjälpsamma om det skett någon sorts bugg där någon dött, till exempel att en bil ballar ur helt från ingenstans. Då kan en servervakt reviva personen och man kan fortsätta rp:a.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är ofta inne på servern och märker då och då att regelbrott sker, vid många av dessa tillfällen så hade RP-nivån höjts och scenarion hade blivit bättre om en servervakt hade varit på plats. Har även skett gånger där bilar buggat och vi har behövt vänta länge på help tickets, rp:n hade flytit på bättre om vi snabbt hade kunnat reviva och sedan fortsatt med att rp:a.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina perms till sin egen vinning. Exempel kan vara att man i skottlossning revivar sig själv för att få övertaget på de andra spelarna. Ett annat exempel kan vara att kicka folk från motparten för att kunna "vinna" ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka