Accepterad ostkaka2210 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100 Gubbe

Icke Medlem
Meddelanden
477
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad heter du på discord? 100Gubbe

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2001

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Anledningen till varför jag vill bli l Medlemskap Ansvarig är att jag har rpat ganska länge och nu känner jag att jag vill ta nästa steg och joina staff teamet.Jag tycker om att hjälpa folk och prata med folk för att jag tycker de kul de något som jag har alltid gillat.Har många vänner som är med i staff teamet vilket har gjort att jag vill gå med också.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag förtjänar denna roll pågrund av att jag kommer ta de jätte seriöst och jag är jätte aktiv alltid.Är van med att prata med folk för att jag har jobbat som säljare och kundtjänstmedarbetare irl vilket kräver att man har en lugn och bra ton i rösten.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? De viktigaste färdigheterna som man bör bemästra när man bemöter andra människor är respekt, öppenhet och att ha tålamod. Detta för att kunna hjälpa människorna på bästa sätt och det har jag lärt mig från mina IRL jobb.
Man ska alltid visa respekt genom att tex låta personen prata klart och inte avbryta.Va tålmodig och lyssna på personen ordentligt innan man säger något.Va öppen för andras tankar för att alla tänker inte samma.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle sätta en hög standard på medlemmar för att sträva efter en hög rp nivå.Detta genom att granska och detaljerat lyssna ifall dom har en hög kompentens för att vara delaktiga i servern.Genom att säkerställa och bedömma vilka spelare vi tar in i servern sätter vi standarden och grunden för serverns utveckling.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Vid intervjuer är det viktigt att dom nya medlemmarna visar tecken på mognad,kompetens och förnuft samt att dom kan grundreglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Grund rollen som jag kommer ha är att va ansvarig över de nya medlemmarna med detta sakt så kommer jag va ansvarig över att de nya medlemmerna förstår alla regler på bästa möjliga sett.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag i minst 6 timmar om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

+rep väldigt aktiv och passande grabb, han hade bidragit med bra saker!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka