Accepterad Ostis_kakis2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ostis_kakis2

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/Ostis_kakis2/

Ditt Hex-ID: steam:11000015774bcda

Vad är din discord tagg? Ostis_kakis2

Vem var det som bannade dig? Det var bubblegum som la bannen.

Bild på banmeddelande: DESKTOPCAPTURE__2025-07-08__18-57-32-1751993853-thumb.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag fick en bann för att N ordet är ett rasistiskt ord som aldrig ska användas, säkerheten för dessa ord är förstoss höga. Staffsen vill bara det bästa för spelarna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och min kompis hade just varit med i en bilkrock, vi tänkte att vi går ur bilen och kollar om någon kan laga den. Då går vi fram till en person som var i närheten. Vi är på väg att fråga så snackar han dåligt om att jag har krycka och grejer. Då knockar min kompis ner honom sen tar vi ut en bil, men när vi ska hoppa in i bilen så kommer typ hans kompis och kör på oss. Jag blir medvetslös och skriver till staff om vdm scenariot. Då fixar staffen det och tänker inte så mycket på det. Men under tiden jag var medvetslös så skrev jag N ordet för att jag blev arg. Detta är inte rätt under några omständigheter förstås, men jag skriver det fasst med "#" istället för g för att bli få bann. Efter det så tänkte jag inte så mycket på det tills en staff börjar prata med mig och säger att jag blir permanent bannad för rasism. Jag fattar fullständigt att jag får en bann för det jag skrev. Jag har inget emot staffsen och tycker att de bara gör ett bra jobb med säkerheten!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att jag gjorde ett misstag men det kommer aldrig att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare så har jag blivit bannad för vdm eftersom att det var en person som sprang framför bilen så att jag körde på honom. Jag visste inte då att om någon sprinbger framför någons fordon så får fdöraren ban. Men jag har nu lärt mig att jag ska hålla mer koll på vägen och inget annat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ha tagit djupa andertag och inte skrivit N ordet i chatten, det var dumt av mig. Jag skulle också kunnat metoden med att inte skriva någoting.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag inte ska säga fula ord även fast jag blir arg på någon eller något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka