Accepterad Jordan_Michael58 | Ban Överklagan [Liam070]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
22
Reaction score
2
Ban-referens
fivem-bansen-8s5v — FiveM, Permanent
Anledning: rasism
Bannad av: Liam070
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Så datumet är 2026-03-21 och det är ufc london det går att kolla upp dessutom har jag skickat ett klipp till redbull att jag sitter i min tv soffa och kollar på ufc och min dator är igång och två av mina kompisar bestämmer sig för att gå in och spela fivem och det säger rasistiska ord och som N-ordet till folk och gör kaos det är inte jag som rp:ar och han som säger N-ordet är alkohol påverkade och jag visste inte ens om att det skulle inte på fivem jag trodde det skulle visa något youtube klipp men det lura mig så jag satt under tiden som det pågick och kollade på ufc jag har inte gjort något fel för jag satt i en dc server med folk som inte spelade fivem och det ville även prata med det eftersom vi är ett rätt stort grabb gäng ooc och alla kunde inte komma. Sen fick folk bann för att det skratta i support och jag har inte skrattat åt händelsen.Alla var inne i support eftersom jag skynda till mitt rum då jag blev infrågade om att gå in i support och jag gjorde det och då sa mina kompisar massa elaka saker till staffsen och jag kan inte direkt göra något då det inte ville ge mig hörlurarna fick tag i det snabbt och sa att jag inte gjort något fel men jag vet inte vad jag ska göra det lurade mig jag har inte gjort något. Han kallade även staffsen massa fula saker igen och återigen n-ordet

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för denna bann men jag förstår inte min bann jag har bara suttit och kollat på min sport jag kan inte styra andra människor tyvärr jag är ingen gud eller ledare.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Inte ha datorn öppen när det är fulla och att inte låta det gå in på fivem finns inte mycket mer jag kan göra.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har ej uttryckt rasistiskt det var en full polare som var påverkade av alkohol inte jag ville ni ha vittne kan ni fråga Feedax han har klipp och han märker själv att det inte är min normala röst. Jag har en normal och bra rp nivå och jag rp:ar. Min senaste bann gjorde jag inte heller något fel jag satt bredvid en kollega som powergamea men staffs ville väl inte att jag skulle fortsätta rp:a det gav mig bara 6 timmar det är min gissning till varför jag blev bannad och jag powergamea inte jag gick för att rädda min kollega när han vart nedsjuken alltså jag skjöt inte tillbaka utan jag använde klassisk sjukvårds rp då gärningsmännen flydde därifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag har tidigare vart staff för jätte längesen

Senast ändrad:
Tillbaka