Inaktuell ossian.ljungqvist1@gmail. | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du i verkligheten? Ossian

Vad heter du på discord? .acrylick

Ange ditt födelsedatum: 9 Juli 2010

Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 år ca

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja jag har mycket erfarenheter som kan vara till stor del inom chef arbetet, Några av dessa erfarenheter är att jag är väldigt bra person att prata med och kan hjälpa kollegor vid behov av att ha någon att prata med, Jag är väldigt ängaskerad när saker och ting gäller Hr och hur man ska bete sig på arbetsplatsen samt mot varandra och dem man möttet i jobbet, Detta är väldigt viktigt enligt mig och bör ta upp med andra medarbetare. Jag är stress tålig person som har mycket tålamod vilket är krävande som chef, man kommer alltid möta IDIOTER i jobbet men man måste bara lära sig att ignorerar dem och fokusera på dig själv.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är väl att försöka utveckla detta jobb så mycket jag kan och göra det till en trivsam miljö att arbeta i. Jag kommer se till att alla får sin röst hörd i olika frågor och även anställa nya och kunnig personal. Jag kommer lägga mycket fokus på den sociala rpn då de behövs i ett sånt här jobb. Det finns väl inte mer att säga än att jag kommer ta detta yrke seriöst. Jag kommer utveckla detta yrke då jag är en driver och ansvarstagande personb

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara bra, Discord kommer man nästan alltid kunna nå mig Ifrån ca 06:30 t 00:00. Jag slutar skolan oftast vid 15:00 och därefter så spelar jag fram till ca 22:00. På helger och lov kommer jag vara mer aktiv.

Har du läst våra Regler? Yes sir

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka