ossian | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ossian

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? MOD

Vad är ditt discord namn? Osse2010#3276

Vad heter du i verkligheten? Ossian Ljungqvist

Ditt födelsedatum: 11 Mars 1984

Hur ofta kommer du vara inne? 4 timmar om Dagen

Hur många timmar har du på Fivem? 340+

Berätta om din karaktär: Min heter Ossian Ljungqvist och är karaktär är en människa med väldigt gott självförtroende. Ossian familj blev dödade av militärer under ett krig så Ossian levar med sin bästa kompis wilmer.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Det värkar jätteroligt och jag vill ha ett gäng hus som jag och mina grabbar kan hänga.

Har du några med dig från start med gänget? Ja jag har 8 personer med mig.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vi ska vara ett kriminellt gäng som ligger ganska lågt åker runt kollar lite på bilar och åker och snackar med folk.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag vet att gäng i rp är ganska farliga så jag och mitt gäng kommer att försöka vara lite snällare en dom farligaste gängen.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag som boss ska vara stäng men ändå snäll mot alla som är snälla mot mig och hjälpa mitt gäng om dom behöver hjälp med någonting.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Åka runt och spana och rapportera om det är något som inte får göra.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Det är ett anat gäng som har kidnappat jag känner hur mitt hjärta bultar jag är kallsvettig. Vi sitter i en bil med massa folk som har masker och dom säger att vi ska betala dom 5 miljoner men vi har inte råd då säger dom att dom ska avrätta oss.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag ska han en discord server som heter mod så att jag kan se så att dom inte gör något dumt.

Hur hanterar du kritik? Jag hanterar kritik väldigt bra jag får kritik dagligen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Jag skulle fortsätta spela men det hade inte varit lika kul men det funkar.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig.

Har du läst våra Regler? Ja flera gånger

Tillbaka