Accepterad Osman Rashil | Ban Överklagan [Olle1000]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? staken#6366

Vem var det som bannade dig? Olle #3170

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-04-30 15_58_58.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag körde upp på ett berg med en låg bmw jag visste då inte att detta var ett regelbrott men nu så vet jag de så jag förstår verkligen att staffsen valde att banna mig jag kommer absolut inte göra m de för nu vet jag vilket fel jag har gjort så nu vet jag att jag inte ska köra upp på ett berg med en bil så hade jag vetat att det var ett regelbrott hade jag aldrig gjort det men det är inget jag kan göra i nuläget det enda jag kan göra nu är att jag bara inte ska göra om de men de med lall det måste va när jag då höll på med en grabb då jag ber honom kyssa mina skor det är så himla oseriös rp fattar 0 varför jag gjorde det väldigt pinsamt faktiskt men jag ska inte göra om det iaf det har du mitt ord på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en vän körde upp på ett berg och hade kidnappat en grabb och då skulle vi köra upp på ett berg va tanken för att ingen ska se oss eller höra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut att han Olle hade rätt att banna mig i detta läget jag har gjort fel jag får ta mitt straff det är inte svårare än så så jag gjorde bara fel i detta läge.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för tex copbait och sv abuse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte köra upp på ett berg att då göra det på en plan mark och det med att han kysste kina skor ja jag hade väll bara strunta i det där tramsiga skiten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har absolut lärt mig någonting efter den här bannen ska inte göra om de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår verkligen att ni har mycket att göra men hoppas att ni kan svara så fort ni kan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka