Nekad Oskarrrr | Ban Överklagan [leonvonadelkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskarrrr

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448131665/

Ditt Hex-ID: steam:11000011d143e51

Vad är din discord tagg? oskarrrr2008

Vem var det som bannade dig? leonvonadelkvist

Bild på banmeddelande: 23123123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen påstod att det skulle varit VDM vilket jag inte håller med om

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har ett efterföljande på en moped som kör väldigt vårdslöst samt är en fara för allmänheten. (Dagen innan alltså fredagen stoppade vi samma snubbe och han hade vapen på sig vilket gör att jag vill få stopp på fordonet illa kvickt.). Han kör in bland trånga utrymmen och jag gör bedömningen att jag kan tappa honom här och väljer att pitta honom vilket är helt normalt inom polismyndigheten, speciellt när det föreligger stor fara för allmänheten. Sen drar leonvonadelkvist in mig i support och visar ett klipp jag inte delar bilden med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Hade man varit "vanlig medborgare" hade det varit VDM. Men eftersom jag jobbar hos polisen och hade ett uppdrag att få stopp på honom blir det en annan femma. Speciellt när det föreligger fara för allmänheten. Jag gjorde bedömningen att jag måste få stopp på honom snabbt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för små grejer och någon lite större ban. Självklart tar man lärdom och inte gör om samma sak. Man kollar på vad som gick snett och hur man kan förbättra de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kommer inte ändra min bedömning. Återigen han var en fara för allmänheten dels körde han vårdslöst och att vi fann honom med vapen under fredagen. Och just eftersom han var i trånga utrymmen och hade chans att fly där jag inte kommer fram gjorde jag bedömningen att pitta honom för att få stopp på moppen. Jag står fast vid det.

Sen återigen hade han inte varit en fara för allmänheten hade man kunnat låtit de gå eller gjort annan bedömning om att invänta men nu behövde jag få stopp på honom illa kvickt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Bannen är felaktig och jag delar inte bilden leonvonadelkvist ger. Sen kan man alltid ta lärdomar men här finns det inga lärdomar eftersom den är felaktig. Jag är sjukt öppen för att lära mig och göra om göra rätt problemet är att det aldrig gick något fel här.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka