Nekad oskarengvall | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskarengvall

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Oskar#9514

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abbe bedek, han är 42 år gammal. Abbe växte upp min sin familj i Örebro det var en ganska vanlig uppväxt lagom bra betyg i skolan och var tyst. Och mycket för sig själv, han hjälpte sin mor och far i hemmet sommarjobbade och jobbade generellt när han kunde. Han är väldigt motiverad och ser möjligheter där han är, han har några intressen han cyklar mycket på fritiden och avnjuter naturen när han kan. han löper mycket också på fritiden i skogar och naturen generellt. Han lever ett stillsamt liv och umgås med vänner och familj, han gillar även fordon mycket och han bygger och trimmar sina fordon till perfektion. ofta custom grejer på sin fordon så han är även väldigt konstnärlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag spelar RP så vill jag gärna att alla parter sammarbetar för att få till ett bra scenario därav så rpar jag seriöst ett sådant sammahang så att alla medspelare kan ha kul oavsett vilken situation de är i scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är lite som jag förklara ovanför att oavsett situationen i ett scenario, tillexempel om man är tillfångatagen så kan alltid rp med de som kidnappade dig. såsom rollspela rädd och försöka få till emotes eller dylikt som förbättrar hela scenariot eller med /me

Hur hittade du Unive? Kompisar rekomenderade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka