Accepterad Oskar7829 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar7829

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Johansson

Vad är ditt discord namn? Oskar7829

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Svensson. Han är 24 år gammal och flyttade in i Unive för ungefär 3-4 veckor sedan. Han har haft en väldigt tuff uppväxt då hans både föräldrar dog när han var 16 år i en brand. Han har spenderat sitt liv i ett barnhem tillsammans med hans bror Lasse Svensson. Men en dag så tänkte Bosse och Lasse att det behövde göra något nytt istället för att sitta och ruttna på ett barnhem i hela sina liv så de bestämde sig för att fly från barnhemmet. Efter dom hade sprungit från hemmet så gick dom i flertal dagar och höll nästan på att dö. Sedan ser Bosse ett litet sjut bakom ett berg. Dom sprang dit och hittade staden Unive. Nu så är deras planer att köpa ett hus i Unive och skaffa jobb, vänner och familj. Deras liv har bara startat.. Bosse Har somsagt bott i Unive ett par veckor nu och har redan blivit anställd på en bilfirma. Bosse har alltid varit intreserad av bilar och vill därför jobba med antingen bilförsäljning eller mecka med bilar. Bosse kan redan lite om bilar för att innan hans pappa dog så hängde Bosse mycket med på pappans jobb. Pappa jobbade som bilmekaniker och mekade med bilar hela tiden och det är där ifrån bilintresset kommer ifrån tror jag. Bosse har också börjat snegla på den krimenella sidan av staden och har tänkt att en dag ska han skita i allt och vara en stygg grabb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en trygg miljö och alla som kommer in i den här RP kommer förstå att det här är den bästa bland dom andra. Om någon också frågar vart man kan få jobb så kommer jag vissa olika arbeten som man kan jobba på exempelvis fiskare och skjutsa dom till arbetas platsen där dom kan få ett jobb där. Jag kommer också hjälpa dom som är nya till en RP server och Berätta lite lätt info om vissa regler så dom inte går och förstör RP i den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela för att ha kul inte bara för att vinna hela tiden. till exempel jag ska göra ett scinario och jag har gjort ett liknande scinario med denna person innan och vunnit kanske jag ska förlora nu för att det ska vara kul för båda parterna. och för att man inte bara ska tänka på makt och pengar. man ska alltid ha en å tanke att andra inte kanske har kul när den ena bara vinner och får pengar och makt. man sak liga på samma nivå typ. alla kan ju inte liga på samma nivå men typ samma nivå.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla unives regler och har förstått alla. ett exempel är rdm vilket är att man dödar någon utan anledning (random dethmatch). ett annat exempel är combat logging och det är när man loggar ut ur servern för att inte få några konsekvenser ingame t.e.x om man är nära på att bli dödad så lämnar man från ingen stans.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rp ganska mycket i mitt liv och vet hur man ska rp,a för att rp nivån ska bli så bra som möjligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är redo för att komma in i unive världen och utveckla min rp nivå mycket.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka