Nekad Bosse85 | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse85

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noa

Vad är ditt discord namn? pisswaree

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Olleson, 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam, glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosse är en fattig man som är 26. Han har inget hus. Bosse har knappt 10 tusen. Han har alltid haft drömt om att bli rik. Hans framtidsplaner är att bli rik skaffa ett hus, snygga bilar och mer. Han vill göra ett företag där dom säljer bilar men Bosse har aldrig haft råd med det. Så därför vill han bli rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa folk och donera en slant när jag blir rik

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar scenariot så att båda parterna kan vinna. Då blir scenariot kul för båda parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, När jag hade precis gått med i servern så råkade jag prata när jag var död, Sen dess har jag inte gjort om det. Jag Lärde mig att jag inte borde prata när jag ligger död.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte sälja saker i servern för irl pengar. Man får inte komma ihåg saker från ett tidigare liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat unive i ett tag och nu är jag redo att ta det till nästa nivå. Så servern blir roligare för mig

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Karraktärens bakgrund.

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Har skickat in en annan ansökan med kompleterade svar så den har blivit vidare skickad till intervju

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka