Ban-referens
fivem-däcket-f3yf — FiveM, Utgår 2026-03-25
Anledning: Powergaming genom /pocket och fearrp genom att skjuta när andra redan riktar
Bannad av: Alec
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var påväg till mitt gänghus och då i en kurva så krockade jag med en rosa lambo. Min bil voltade och hamnade upp och ner så jag rpade bra på skador och jag höll i vapnet hela tiden men när jag hoppade ut så tänkte jag att jag gör e pockets för att dölja vapnet (jag hade ingen aning om att det var emote abuse jag tänkte att det var bra rp och realistiskt). Sedan så hoppar en kille ut med vapen och då börjar jag skjuta mot han för att han och jag började typ sikta samtidigt så jag tänkte att det var okej. Sen så fick jag ner alla tre i bilen och jag ramlar ihop också.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, Jag tar absolut ansvar över min ban och jag nu i efterhand förstår vad staffsen menar. Jag har alltid tänkt att det var bra rp att ha händerna i fickan med vapen men det var det tydligen inte.. Men jag förstår att det ser fel ut från eran syn och jag tar 100% ansvar och förstår.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade kunnat ta upp händerna och låtit dem kidnappa mig för att få ett långt scinario och en kidnappning vilket hade varit bättre. Jag tänkte att jag skulle försöka kidnappa en men det kom en till från mitt gäng efter och kidnappade en och dem andra var döda.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni kan ge mig en andra schans för att
1: Jag är grön spelare
2: Jag viste inte att det var emote abuse
Jag skulle verkligen vara tacksam om jag fick en schans till.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja