Accepterad Oskar7829 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar7829

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Ban-referens
yuhewy — FiveM, Utgår 2026-03-09
Anledning: skjuter direkt mot huvud i bilen.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att jag och en person från mitt gäng följde efter en bil under en stund i GS. Efter ett tag, när vi hade pratat ihop oss, bestämde jag mig för att hoppa ut och rikta pistol mot personen. Föraren valde då att köra därifrån, vilket ledde till att jag sköt mot deras däck. Trots att däcken var skjutna fortsatte de köra vidare i ungefär 150 km/h, vilket jag tyckte var lite märkligt, men jag valde ändå att fortsätta scenariot och köra efter dem.

Efter en stund fick jag ett nytt läge där jag kunde hoppa ut på dem igen. Eftersom de var två personer i bilen tänkte jag att det skulle vara svårt att kidnappa båda samtidigt, så jag tog beslutet att skjuta föraren och sedan kidnappa passageraren för att skapa ett så bra scenario som möjligt.

Kort därefter blev jag kallad till staffsamtal tillsammans med två staffmedlemmar, Knut1s och Fnatte01. Jag förklarade min syn på situationen och de sa att de förstod hur jag tänkte samt att jag skulle få en muntlig varning. Efter detta tog dock Flasher över ärendet och jag blev istället bannad.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, absolut tar jag ansvar över vad jag gjorde och jag förstår till 100% att jag och den andra från mitt gäng hade kunnat köra efter dem ett tag till och göra ett längre scenario.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig mycket av detta som tillexempelt att istället för att tänka snabbt och köra på det första som kommer upp så kan man ju tänka efter och tänka liksom (hur ska jag göra för att få ett så profsligt, roligt och bästa scenario.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en andra schans då jag var grön spelare och hade 0 krimvarningar. Jag lovar att skärpa mig i framtiden och tänka efter hur jag gör det bästa sceriot i stunden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka