Antagen Oskar7829 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Oskar7829

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: Oskar7829

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle vara bra staff på servern då jag inte har något problem med att prata med människor samt så är jag allvarlig men snäll. Jag kan ta ansvar och jag är allvarlig när det gäller regelbrott på servern

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att sjukvårdar rpn är lite korrupt då personer har kompisar som är sjukvårdare eller andra karaktärer och så abusar dem det. Samt så är krim rpn också lite publimatisk då det är många som spelar för sin egen vinning och inte för rpn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska sitta och ta folk som sitter support och hjälpa dem samt åka runt i noclip och leta efter folk som inte tillhör i rpn eller folk som behöver en tillsägelse. Vi kan ha någon som håller koll typ i stora salen men samt flera som har en överblick på den krimenella rpn.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag skulle säga att det är väldigt viktigt att visa att man är profisionell i sitt beteende så att spelarna på servern inte tror att vi tar vårat arbeta på icka alvar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tror att jag skulle dela upp det så att när det är många inne på servern typ 280+ så är det viktigt att köra staffarbete för jag förmodar att det är fler som gör fel. Men jag har ganska ofta ingenting att göra så det kommer bli så att det blir ganska mycket staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade mycket vid 2021-2022-2023 och slutade runt i slutet av 2022 tror jag men jag kom tillbaka för kanske 7 månader sen och har kört sen dess och tycker att det är väldigt roligt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare erfarenhet på denna server

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle säga att jag är beredd på att göra alla av dessa områdern ovan.

Tillbaka