Ej Antagen Oskar7829 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar7829

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: Oskar7829

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle passa väldigt bra som staff då jag brukar ha väldigt mycket tid över i vardagen samt mycket tid på helger. Samt tycker jag att jag är bra på att prata med människor och jag är bestämd men ändo trevlig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är lite olika saker som rp nivån bör höjas på t.ex sjukvård rpn. Folk på sjukvården brukar ofta bara skriva /ejhlr och inte rpa innan med /me.
Eller i krim allmänt att den sociala rpn bör höjas. Att det ska vara roligare cinarion än att rikta och skjuta hela tiden. Mer långa kidnappningar eller större cinarion.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror att jag och staffteamet skulle kunna lösa detta genom att specca mycket runt dem områderna samt vara vaksamma ifall det kommer upp någon report om det problemet. Samt sitta mycket i support då det är folk som sätter sig där när dem har sett eller varit med om något sådant regelbrott.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag skulle säga att det är väldigt viktigt att agera proffisionellt i ett staff ärende. Det finns många exemplar varför men ett av dem är att man ska låta proffisionell framför personen som behöver hjälp för att han ska tycka att han har fått bra hjälp och att vi är kunniga inom det han behöver hjälp inom. Det är viktigt att inte flamsa och hålla på för då kan spelarna tycka att man är oseriös och det är ju ändo ett företag man jobbar för och det är viktigt att vara proffisionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går ju då i gymnasiet men jag skulle säga att jag har väldigt bra tider. Jag kommer hem runt 16 dem flesta dagar och då har jag mycket tid för staff arbete samt att rpa om jag vill det. Jag skulle dela upp en kväll att köra hälften av tiden rp och andra hälften staff arbete så det blir många staff arbetes timmar varje dag. På helgerna är jag typ alltid hemma och har väldigt mycket dötid som jag kan göra staffarbete på. Nästan hela dagarna. Det är därför jag tror att jag skulle passa bra som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade mycket vid 2021-2022-2023 och slutade runt i slutet av 2022 tror jag men jag kom tillbaka för kanske 7 månader sen och har kört sen dess och tycker att det är väldigt roligt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på denna server innan och jag tyckte att det gick bra och jag kände mig hemma bland staffteamet. Jag tog välldigt många reports samt satt i support och speccade. Det är en anledning till att jag söker igen för att jag saknar det för att jag tyckte det var roligt att göra staffarbete.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle säga att jag är beredd på att göra alla av dessa områdern ovan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka