Ej Antagen Oskar7829 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar7829

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: Oskar7829

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle passa bra som staff då jag har mycket dötid då jag kan göra staffarbete. Jag tycker även om att hjälpa till att skapa en bättre server och jag kommer att vara mycket aktiv. Jag är bra på att prata med nya personer och jag är ärlig och pålitlig. Jag faller inte för någon typ av tryck och jag är bestämd men snäll och absolut inte korrupt. Jag skulle uppskatta denna möjlighet otroligt mycket om att fick chansen att testa på.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är lite problem med krim samt polis rpn. Såsom att dem är t.ex korrupta eller att det är flertal regelbrott som sker. Det kan också ske mycket problem med sjukvården och jag tror inte att många staffs kollar det att det är många som pratar i dc samtidigt och hjälper sin kompis. Samt sätter kanske 5 min krycka på en skottskada och då får man specka den personen med skadan i ca 10 min och se så att den har fått sin rätta tid.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska som sagt specka personer vi ser lite misstankar på som har hjälp en vid sjukvården. Samt specka mycket allmänt i krim rpn när det skjuts mm. Då påstår jag att det är rätt så mycket som behövs ordnas upp t.ex sociala rpn.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt i sin staff roll då man får inte verka lallig eller liknande för då kommer dem utsatta personerna klaga mycket. Samt är det ett arbete (jobb) där man om man är donationsansvarig t.ex tar hand om mycket pengar och det är väldigt viktig att man är seriös och agerar professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tror att jag kommer sitta ganska så mycket och göra staffarbete då jag har rätt så mycket dötid men jag spelar också Unive så jag kommer nog dela upp det i tider under kvällarna och dagarna så att jag har ett schema. Jag går i skolan men kommer hem ganska så tidigt varje dag så jag tror att jag kommer att passa som staff på denna server.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade mycket vid 2021-2022-2023 och slutade runt i slutet av 2022 tror jag men jag kom tillbaka för kanske 7 månader sen och har kört sen dess och tycker att det är väldigt roligt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill gärna bli helper (staff) och då valde jag att inte kryssa i servervakt och jobb tror jag att jag inte skulle passa in i så bra och event tror jag inte är för mig heller men allt annat låter bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka